וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בני לוד מוחמד אלעג'ו נמצא חיובי גם בבדיקה השנייה

8.7.2020 / 21:23

משרד הבריאות ומנהלת הליגה דרשו מהשחקן לעבור בדיקה שנייה וגם שם הוא נמצא חיובי. שחקני הקבוצה עדיין לא קיבלו הנחיה

חגיגות העלייה של בני סכנין/צילום וידאו: מישה סטפנוב

בווידאו: חגיגות העלייה של בני סכנין

שחקן בני לוד מוחמד אלעג'ו עבר הערב (רביעי) בדיקת קורונה נוספת וגם בה נמצא חיובי, כלומר נשא של הנגיף. לפי שעה עדיין לא ניתנה לשחקני בני לוד הנחיה להיכנס לבידוד. במנהלת ובמשרד הבריאות בודקים אפשרות שרק אלעג'ו עצמו ייכנס בבידוד ולוד תוכל לשחק מחר מול הפועל אום אל פאחם בסכנין. מחר בבוקר תתקבל ההחלטה הסופית. אם משרד הבריאות לא יאשר ללוד לשחק, ייתכן שיסגרו את הליגה כך וישלימו בתחילת העונה הבאה. במקרה כזה, אשקלון לא תסכים שמרמורק תעלה ותדרוש מבחנים נגדה.

אלעג'ו, שנמצא חיובי בבדיקת הקורונה הראשונה שערך בבוקר, עבר הערב בדיקה שנייה וזאת לאחר ההוראה ממשרד הבריאות והמנהלת, שביקשו לערוך בדיקה נוספת על מנת שיוכלו לראות שהוא באמת נשא של הנגיף.

מאמן בני לוד ראובן עטר. דני מרון
הסיפור מסתבך עוד יותר. ראובן עטר/דני מרון

הבוקר בני לוד טענה ששחקן בקבוצה קיבל תשובה חיובית בבדיקת קורונה, ולכן כל הקבוצה תיאלץ להיכנס פעם נוספת לבידוד של שבועיים. בהנהלת לוד יפנו להתאחדות בבקשה להקפיא את היורדות מהלאומית בשל המצב, במנהלת עדיין לא עודכנו במצב. כזכור, שלושה ממשחקי הקבוצה כבר נדחו לאחר שהשחקנים נדרשו לבידוד כיוון שנהג האוטובוס שלהם נדבק בנגיף. בעוד שיריבתה בקרב ההישרדות בליגה, הפועל עפולה, כבר סיימה את משחקיה העונה, ללוד עוד נותרו שני משחקים - מחר אצל הפועל אום אל פאחם וביום שני בבית מול הפועל פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully