וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן הפועל עפולה נמצא חיובי לקורונה, משחקי המבחן יידחו?

הקבוצה נכנסת לבידוד עד רביעי הבא (15.7) אחרי שרועי אלון נדבק. אם תעפיל למשחקי המבחן (16.7), ההתאחדות תצטרך לקבוע מועד חדש

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, מיה בנאי עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל עפולה היתה במרכזה של סערה גדולה בשבוע האחרון אחרי שמחתה נגד העובדה שלא דחו את משחקיה במקביל למשחקים של בני לוד שנכנסה לבידוד בגלל קירבה לחולה קורונה מאומת. כזכור, הקבוצה דרשה שידחו את משחקיה במקביל למשחקים של לוד, אך עפולה ניצלה את העובדה שלוד לא שיחקה ועקפה אותה בטבלה כדי לעלות למקום שמוביל למבחנים במקום הקבוצה של ראובן עטר.

שלומי דורה מאמן הפועל אשקלון. לירון מולדובן
ייכנס לבידוד עם שחקניו. שלומי דורה/לירון מולדובן

והיום (שלישי) התברר שגם עפולה צריכה להיכנס לבידוד עד יום רביעי הבא (15.7) לאחר ששחקנה רועי אלון נמצא חיובי בבדיקת הקורונה שלו. המשמעות היא שעפולה לא תוכל להתאמן עד לתאריך של היציאה מהסגר, כאשר משחקי המבחן על ההישארות בליגה נקבעו ל-16.7 כך שהמשחקים יצטרכו להידחות.

כידוע, עפולה נמצאת כרגע במקום שמוביל למבחנים עם 36 נקודות, שלוש יותר מאשר ללוד, לה יש שני משחקים חסרים. אם לוד תוציא ארבע נקודות לפחות משני המשחקים שנותרו לה מול אום אל פאחם והפועל פתח תקוה, היא תהיה במבחנים ועפולה תרד. אם לוד תשיג שלוש נקודות או פחות, היא תרד ועפולה תצטרך לקבוע מועד חדש למשחקי המבחן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully