וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסר ודאות בבית"ר: ההחלטות לגבי הרכש והמאמן מוקפאות

9.7.2020 / 15:42

בבירה מבינים שההכרעה לגבי רשת הביטחון מהממשלה תתעכב, ולא ממהרים לבצע אף פעולה לקראת העונה הבאה פרט לניסיון למכור את הזרים ולהיפטר מכמה חוזים של ישראלים. רוטמן יחתום על חוזה ארוך טווח לאחר שדמי השבחה בסך 125 אלף שקל יועברו למכבי פתח תקוה

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בווידאו: רוני לוי מסכם את העונה

בבית"ר ירושלים הגישו אתמול (רביעי) לבקרת התקציבים תקציב לעונה הבאה כולל ההכנסות הצפויות אם יהיה קהל, אך צעד זה נעשה בעיקר למען השיחות עם משרד האוצר והרצון של הקבוצות לקבל רשת ביטחון לעונה הבאה. כבר עתה מבינים בבית"ר כי הנושא לא יוכרע ביום ראשון, וייתכן שיידרש עוד זמן שיכלול הפגנות ואף שיחות עם ראש הממשלה לפני שניתן יהיה לקבל רשת ביטחון כזאת.

כתוצאה מכך, בבית"ר לא ממהרים לעשות פעולות לקראת העונה הבאה, לא בנוגע לרוני לוי ולא בנוגע להתעניינות בשחקני רכש. בשלב זה מתמקדים בקבוצה בניסיון למכור את השחקנים הזרים ולהיפטר מכמה חוזים של שחקנים ישראלים. בבית"ר מבינים כי גם הסיכויים לשחק במוקדמות הליגה האירופית לא גבוהים כרגע ובשל כך ימתינו לכך שדברים יתבהרו.

מי שצפוי להישאר בקבוצה הוא לירן רוטמן, שעשה קפיצה במשחקי הפלייאוף. מכבי פתח תקוה תבעה בוועדה למעמד השחקן כ-990 אלף שקל עבור הקשר, אבל השבוע נקבע כי הסכום יהיה כ-125 אלף שקל בלבד. בבית"ר ירושלים טענו בתחילה כי לפתח תקוה כלל לא מגיעים דמי השבחה היות והשחקן הגיע מנס ציונה בגיל נוער ומיעט לשחק בשורותיה, אבל סכום נמוך יחסית בכל זאת נקבע. הירושלמים יצטרכו להעביר אותו למלאבסים, ולאחר מכן להחתים את הקשר על חוזה ארוך טווח.

שחקן בית"ר ירושלים לירן רוטמן. דני מרון
חדשות טובות לבית"ר. רוטמן/דני מרון

אנטואן קונטה, שטס לצרפת, הבהיר כי יהיה מוכן לשחק גם בפחות כסף מחוזהו בבית"ר אם תהיה לו הצעה בצרפת או במדינה סמוכה היות והוא רוצה להיות כמה שיותר קרוב למשפחתו. אנז' פרדי פלומן לא פסל הישארות אם לא יקבל הצעה אטרקטיבית, אך מבחינת בית"ר הרצון הוא למכור את הקשר.

המון שמות הוצעו לבית"ר בשבוע האחרון אך בשלב זה, גם לאחר שתהיה וודאות, המטרה היא להשאיר כמה שיותר שחקנים מהסגל הנוכחי ולצרף רק קשר אחורי ובלם זרים. שמותיהם של ירדן שועה, ניב זריהן ועוד כל הזמן עולים על הפרק, אך מבחינה כלכלית המועדון לא נמצא במצב בו הוא יכול לעסוק בכך.

אנז' פרדי פלומן שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
לא פוסל הישארות. אנז' פרדי פלומן/דני מרון

אוהדים רבים התלוננו אתמול על כך שחוייבו מחדש בכרטיס הבית"ריסט לקראת העונה החדשה. בבית"ר הסבירו כי כל בית"ריסט מתחדש אוטומטית אלא אם הודיע על ביטול, כפי שמצויין בתקנון. הבעלים משה חוגג יתראיין מחר לכלי התקשורת אך אינו אך בשלב זה לא מתכוון לסגור את הדלת בפני רוני לוי, בעיקר ברמה המשפטית. בשל המצב הכלכלי הסבוך של בית"ר ואי הוודאות מסביב, בבית"ר לא פסלו אתמול אפשרות שהבעלים יחליט להמשיך את ההתקשרות עם המאמן לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully