וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף פודגוראנו עבר את הבדיקות הרפואיות ברומא, מכבי חיפה דורשת עליו 1.4 מיליון שקל

9.7.2020 / 15:49

במועדון הציבו תג מחיר עבור דמי ההשבחה של השחקן הצעיר: 350 אלף יורו. אלברמן ימונה רשמית לראש מערך הסקאוטינג. במועדון ישוחחו עם חרזי ורוסו על תפקידים חלופיים

בווידאו: מרקו בלבול נפרד ממכבי חיפה/האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: מרקו בלבול מתראיין אחרי משחקו האחרון

מכבי חיפה תדרוש מרומא 1.4 מיליון שקל על סוף פודגוראנו, אם וכאשר המעבר שלו לקבוצה האיטלקית ייצא לפועל. הקשר הצעיר יצא לרומא על מנת לנסות ולהשלים את המעבר, והיום עבר את הבדיקות הרפואיות. בחיפה כבר עדכנו את השחקן וכן את הקבוצה האיטלקית שגובה דמי ההשבחה שהם דורשים הוא כ-350 אלף יורו. במועדון מעריכים את פודגוראנו, אך לא יעמדו בדרכו. לאחר הפגישה של השחקן עם ראשי המועדון האיטלקי תתקבל החלטה אצל ראשי רומא האם להיענות לדרישה של חיפה ואכן להחתים את פודגוראנו.

סוף פודגוראנו עובר את הבדיקות הרפואיות, רומא. (מתוך חשבון האינסטגרם של שחר גרינברג), אתר רשמי
נבדק ברומא. פודגוראנו/אתר רשמי, (מתוך חשבון האינסטגרם של שחר גרינברג)
סוף פודגוראנו שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
בדרך לסרייה A. פודגוראנו/ברני ארדוב

בעניין אחר, בימים הקרובים ימונה באופן רשמי עוזר המאמן גל אלברמן לראש מערך הסקאוטינג של המועדון. כזכור, בחיפה החליטו לשדרג את אלברמן ולהעבירו לתפקיד ניהולי במערך הסקאוטינג, ובימים הקרובים כל הפרטים האחרונים ייסגרו והמהלך יושלם רשמית. בשלב זה לא ברור האם אלון חרזי יישאר במערכת במערך הסקאוטינג או יעדיף לעבור לתפקיד אחר במועדון או שמא בכלל יעדיף לעזוב. בחיפה מעריכים מאוד את חרזי ויהיו שמחים לראות אותו נשאר במערכת אך הדבר תלוי כמובן בשחקן העבר.

גם ג'ובאני רוסו לא ישמש יותר כמאמן מנטלי שכן איתן עזריה מיועד לתפקיד. ראשי המועדון ישוחחו עם רוסו ואז יוחלט האם הוא מעוניין לשמש בתפקיד אחר במערכת או שמא לעזוב גם כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully