וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עוד דחייה: במנהלת שוקלים לערוך משחק בין לוד לעפולה על ההישרדות

9.7.2020 / 10:13

משרד הבריאות הנחה את שחקני בני לוד להיכנס לבידוד אחרי שמוחמד אלעג'ו נמצא חיובי גם בבדיקה השנייה, במנהלת שוקלים פתרון יצירתי בשל הרצון להימנע מהגדלת הליגה. בלוד מתנגדים

חגיגות העלייה של בני סכנין/צילום וידאו: מישה סטפנוב

בווידאו: בני סכנין חוגגת את החזרה לליגת העל

שחקני בני לוד ייכנסו לבידוד החל מהבוקר (חמישי), אחרי ששחקן הקבוצה מוחמד אלעג'ו נמצא חיובי לקורונה גם בבדיקה השנייה שערך. לפיכך, שני משחקי הקבוצה שתוכננו להתקיים היום (חמישי) נגד הפועל אום אל פאחם וביום שני נגד הפועל פתח תקוה נדחו עד להודעה חדשה.

בשל חוסר הרצון של המנהלת וההתאחדות להגדיל את מספר הקבוצות בלאומית, בשעות האחרונות עלתה הצעה שזוכה לתמיכה אצל אנשי המנהלת לעריכת משחק בודד בין לוד לעפולה, כאשר המפסידה תרד לליגה א' ואילו המנצחת תשחק במשחקי המבחן נגד הפועל מרמורק. בשלב זה בקבוצות עדיין לא קיבלו הודעה על אפשרות שכזו אך גורמים המעורים בפרטים אמרו שכבר היום ידונו במינהלת עם עפולה ובני לוד על האפשרות הזו, אלא שאנשי לוד העבירו מסרים שהם לא יהיו מוכנים לפתרון כזה.

כזכור, בני לוד כבר נכנסה לבידוד ומשחקיה כבר נדחו. במנהלת הוחלט שלא לדחות את משחקיה של הפועל עפולה, שמתמודדת עם בני לוד על הירידה לליגה א', מה שגרר ביקורות וזעם מצד הקבוצה מבירת העמק. בני לוד מדורגת במקום ה-15 והלפני אחרון בטבלת הלאומית, עם שלוש נקודות פחות מהפועל עפולה. הפועל אשקלון מדורגת אחרונה עם 27 נקודות.

שחקני בני לוד. דף הפייסבוק של בני לוד, אתר רשמי
איך זה יסתיים? שחקני בני לוד/אתר רשמי, דף הפייסבוק של בני לוד

בינתיים גם בהפועל מרמורק, שעלתה למשחקי המבחן מליגה א' וממתינה לזהות יריבתה, זועמים על המצב שנוצר. "לא מעניין את אף אחד מה יש לנו להגיד בנושא?", אמר לוואלה! ספורט ניסן יחזקאל, המנהלת המקצועי של מרמורק.

"דחו אותנו מה-7.7 ל-16.7 ועכשיו לא נשחק עד סוף החודש? אנחנו לא יכולים להחתים שחקנים כי אנחנו לא יודעים לאיזו ליגה להתכונן, לא נסכים לשבת בצד ולשתוק. בלתי נתפס מה שאנחנו עוברים, זה חוסר אונים מוחלט שכבר הפך את המצב לבלתי נסבל. אנחנו משלמים לשחקנים שכר בחודשים שאנחנו לא אומרים לשלם להם, אם לא נשחק את המשחק בשבוע הקרוב, אין מצב שנוכל להחזיק את השחקנים עד סוף החודש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully