וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופרי ארד: "תודה מרקו, היית הראשון שהאמין בי. כל מקום שייקח אותך ירוויח"

8.7.2020 / 16:29

בלם מכבי חיפה נפרד מהמאמן בפוסט: "נתת לי להוכיח לך ובעיקר לעצמי שאני מסוגל". הירוקים עקצו את מכבי תל אביב

בווידאו: מרקו בלבול נפרד ממכבי חיפה/האתר הרשמי של מכבי חיפה

אחרי הפרידה ממרקו בלבול, חלק משחקני מכבי חיפה נפרדו מהמאמן באינסטגרם. עופרי ארד, נטע לביא, סינטאיהו סלליך וניקיטה רוקאביציה הראו את החיבור החזק שהיה להם אל המאמן עם פוסטים של הערכה ופרגון כלפיו.

גם מכבי חיפה הייתה פעילה ברשתות החברתיות היום והעלתה פוסט עוקץ כלפי מכבי תל אביב באינסטגרם. הירוקים הכינו תמונה של שחקני הקבוצה מעונת 1993/4, שזכתה באליפות ללא הפסד, וכתבו "היא לא דומה לאף אחת אחרת" כרמז לכך שמכבי תל אביב לא הצליחה לסיים את העונה ללא הפסד.

סינטאיהו סלליך שחקן מכבי חיפה נפרד מהמאמן מרקו בלבול. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
סלליך נפרד מבלבול/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם
ניקיטה רוקאביציה חלוץ מכבי חיפה נפרד מהמאמן מרקו בלבול. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
רוקאביציה נפרד/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

ארד כתב: "'כדי להצליח, צריך לפחות אדם אחד שיאמין בך' - אתה היית האדם עבורי מרקו. היית הראשון שהאמין בי, הראשון שנתן לי את הביטחון והכי חשוב? את האפשרות להוכיח לך ובעיקר לעצמי שאני מסוגל לקחת את ההזדמנות הזו בשתי רגליים. תודה על עונה מטורפת, מלמדת, מעצימה, בפן המקצועי והאישי. אין לי ספק שכל מקום יזכה במאמן ואדם נדיר כמוך. תודה ?".

חלוץ מכבי חיפה ומלך השערים שלה ניקיטה רוקאביציה העלה תמונה משותפת של השניים וכתב: "נהניתי מאוד לעבוד איתך! בהצלחה בהמשך המאמן". סינטאיהו סלליך כתב: "תודה לך מרקו, פשוט תודה". הקפטן נטע לביא גם העלה פוסט וכתב: "תודה רבה על כל מה שעשית עבורי. למדתי ממך המון והתבגרתי הרבה בזכותך. הפכת אותי לאדם ושחקן טוב יותר. יש לך חלק גדול בהחזרת מכבי חיפה למסלול הנכון. גרמת למועדון, השחקנים והאוהדים להרבה רגעים מאושרים בזמן הזה. תודה מרקו על הכול ובהצלחה".דולב חזיזה כתב: "תודה לך המאמן על הכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully