וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול גרובס ונייל קלארק נפגשים עם ראשי מכבי חיפה, עתידם יוכרע בקרוב

8.7.2020 / 12:57

עוזר המאמן ומאמן הכושר האנגלים מחכים להחלטה. נטע לביא נפרד מבלבול: "יש לך חלק גדול בהחזרת מכבי חיפה למסלול הנכון". התכנית של בכר: החתמת חמישה שחקנים, עמית כהן מרעננה מועמד

בווידאו: מרקו בלבול נפרד ממכבי חיפה/האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: מרקו בלבול מסכם את משחקו האחרון במכבי חיפה

מכבי חיפה תחל היום (רביעי) רשמית בהכנות לעונה הבאה, אחרי שסיימה את העונה אמש עם 2:2 מול בית"ר ירושלים. המאמן מרקו בלבול, שעוזב את הקבוצה ובמקומו מגיע ברק בכר, זכה למחמאות על עונה וחצי מוצלחות במועדון. "מרקו הצליח איפה שהאחרים נכשלו - לבנות בסיס איכותי לקבוצה", אמר גורם במכבי חיפה. "בניגוד לשנים קודמות, הפעם אין צורך במהפכה בקיץ אלא בחיזוק נקודתי נכון".

נטע לביא נפרד היום מבלבול עם פוסט מחמיא באינסטגרם. "תודה רבה על כל מה שעשית עבורי, למדתי ממך המון והתבגרתי הרבה בזכותך. הפכת אותי לאדם ושחקן טוב יותר. יש לך חלק גדול בהחזרת מכבי חיפה למסלול הנכון. גרמת למועדון, השחקנים והאוהדים להרבה רגעים מאושרים בזמן הזה".

בכר שחתם על החוזה מונה הבוקר רשמית למאמן הקבוצה. הוא יביא עימו את הצוות שעבד איתו בהפועל באר שבע כשגיא צרפתי ישמש עוזר מאמן, דרור שמשון ישמש כמאמן כושר ראשי וגיא ויזינגר ישמש כמאמן השוערים. בנוסף, בכר מעוניין להביא עימו לצוות את המאמן המנטלי איתן עזריה.

היום נפגשים עוזר המאמן פול גרובס ומאמן השוערים נייל קלארק עם ראשי מכבי חיפה, כדי לדון בהמשך דרכם במועדון. השניים מחכים להחלטה ואם יוחלט להשאירם, יהיה זה בשיתוף פעולה עם הצוות שמגיע עם בכר. בנוסף, המאמן ישוחח עם אנשי המועדון בנוגע לתאריך פתיחת האימונים, אליהם יוזמנו כל השחקנים שיש להם חוזה לעונה הבאה, וביניהם גם מוחמד אבו פאני ויהב גורפינקל.

סינטאיהו סלליך שחקן מכבי חיפה נפרד מהמאמן מרקו בלבול. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
סלליך נפרד מבלבול/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם
ניקיטה רוקאביציה חלוץ מכבי חיפה נפרד מהמאמן מרקו בלבול. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
רוקאביציה נפרד ממרקו בלבול/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם
ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
הפעם לא דרושה מהפכה. ברק בכר/דני מרון

במכבי חיפה רוצים להתחזק בשני שחקני הגנה נוספים, שני קשרים ושחקן התקפה נוסף. בן שהר ואורן ביטון הוזכרו כמועמדים אך המאמן החדש יצטרך לאשר זאת. שחקן נוסף שהוזכר כמועמד הוא עמית כהן, מגנה של הפועל רעננה.

(עדכון ראשון: 8:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully