וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר מונה למאמן מכבי חיפה: "אני מחובר למועדון מגיל צעיר"

8.7.2020 / 7:02

עם סיום העונה הודיע המועדון על המינוי הצפוי. המאמן הנכנס אמר: "זה מקום מיוחד עבורי". יעקב שחר נפרד ממרקו בלבול: "הוא מיצב את הקבוצה, נמצא את הדרך להיפרד ממנו בצורה ראויה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: ברק בכר חוגג את האליפות האחרונה של הפועל באר שבע

מכבי חיפה הודיעה הבוקר (רביעי) על מינוי של ברק בכר למאמנה החדש. שמו של המאמן שהתפטר מהפועל באר שבע בינואר הוזכר כבר שבועות ארוכים כמועמד העיקרי להחליף את מרקו בלבול, שלמרות שהחזיר את הירוקים לצמרת השנה לא זכה להמשיך לעונה נוספת, ועם השלמת המשחק האחרון המועדון הכריז על זהות מחליפו באופן רשמי.

בכר אמר לאחר מינויו: "זהו רגע שמח. החיבור שלי עם המועדון הוא מגיל צעיר וזה מקום מיוחד עבורי. מודה על האמון, מצפה להתחיל ולעבוד ויותר מכל להיפגש עם הקהל הירוק בסמי עופר".

הבעלים יעקב שחר אמר: "מרקו בלבול סיים סיבוב שני כמאמן מכבי חיפה. בתקופה זו הצליח מרקו למצב את הקבוצה במקום השני, המקנה השתתפות באירופה ואנו מודים לו על כך. אנו נמצא את הדרך להיפרד ממרקו בהתאם להוראות במצב הקיים. ברק בכר, מקבל היום את המינוי ויוביל את הקבוצה כמאמן ראשי בעונה הבאה".

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. קובי אליהו
אתגר חדש. ברק בכר/קובי אליהו

בכר (40) גדל במושב צרופה שבחוף הכרמל ואהד את מכבי חיפה כילד. כשחקן לבש את מדי הכח רמת גן, הפועל פתח תקוה ועירוני קרית שמונה, ואחרי שפרש שימש כעוזר מאמן קרית שמונה בשנה בה זכתה באליפות ב-2011/12. כעבור שנה הפך למאמן הקבוצה, ובשלוש השנים הבאות העפיל פעמיים לגמר הגביע, וזכה בו ב-2013/14.

במאי 2015 מונה למאמן הפועל באר שבע, ובעונתו הראשונה הוביל את הקבוצה לזכייה ראשונה באליפות אחרי 40 שנה כשהוא המאמן הצעיר ביותר שזוכה בתואר זה 37 שנים. לאחר מכן הוביל את באר שבע לזכייה בתואר אלוף האלופים עם 2:4 מול מכבי חיפה, שהייתה אז מחזיקת הגביע.

בעונה זו באר שבע החמיצה במעט העפלה לליגת האלופות כשנוצחה 5:2 על ידי סלטיק בחוץ וניצחה אותה 0:2 בבית, המשיכה לשלב הבתים של הליגה האירופית שם סיימה במקום השני בבית שכלל את אינטר, סאות'המפטון וספרטה פראג. בזירה המקומית היא שוב זכתה באליפות ובגביע הטוטו, ולאחר מכן שמרה על תואר אלוף האלופים והמשיכה כל הדרך לאליפות שלישית ברציפות.

לאחר פרישתו של אליניב ברדה ומכירתו של טוני וואקמה חוותה באר שבע ירידה משמעותית ביכולתה וסיימה את העונה הבאה במקום השלישי. בינואר האחרון, אחרי שפתח את העונה הנוכחית עם 29 נקודות בלבד מ-51 נקודות אפשריות, הגיש בכר את התפטרותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully