וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 בישולים ב-133 דקות: ילד פלא בן 16 משגע את הליגה הדנית

יפה קיאר, שחגג במרץ יום הולדת 16, כבר זכה להצעות מיובנטוס וסאות'המפטון אחרי הופעות מרשימות במדי הורסנס הדנית: "יש לי ראיית משחק לא רעה בכלל". צפו בביצועיו

יפה קיאר שחקן הורסנס פלייר/צילום מסך

בווידאו: ביצועיו של יפה קיאר בליגה הדנית

איזו מתנה קיבלתם ליום הולדת 16? לא משנה עד כמה היא הייתה מגניבה ו/או מדהימה, כנראה שהיא לא משתווה למתנה שקיבל יפה קיאר, שחקן כנף דני שנולד ב-2004. ב-1 במרץ, רגע לפני שנגיף הקורונה השבית את העולם, נכנס קיאר להופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת של AC הורסנס מהליגה הבכירה במדינה, בדיוק ביום שחגג 16 אביבים. הוא אמנם לא הרשים בהופעת הבכורה שלו, אך מאז שחזרה הליגה, הוא רשם חמישה משחקים נוספים, במהלכם רשם לא פחות משלושה בישולים וכן הופעת בכורה בהרכב, כל זאת בגיל 16 ושלושה חודשים.

למעשה, את שלושת הבישולים שלו בליגה רשם ב-133 דקות משחק בלבד - נתון מדהים לכל הדעות, וזה שכנראה הפך אותו לכוכב גדול באתרי ספורט רבים ברחבי הרשת, שבדיוק כמונו, התקשו להישאר אדישים לתופעה.

קיאר משחק בכנף ימין, ובעל שליטה נהדרת בכדור. הוא טכני מאוד, זריז ובעל ראיית משחק מרשימה כפי שניתן לראות בסרטון, בו הוא מבשל באמנות לאחד מחבריו. בעקבות היכולת הגבוהה שהוא מציג, מאמנו בו הנריקסן כבר הודה שהוא זוכה להתעניינות רבה, הן מקבוצות בכירות יותר בדנמרק והן מקבוצות בכירות ביבשת. "יש לנו מטרה אחת: לקבל כמה שיותר כסף בעבור המכירה שלו", אמר הנריקסן לתקשורת הדנית. "הוא כבר נבחן בעבר בסאות'המפטון ויובנטוס שרצו לצרפו, אך באותה תקופה לא רצינו לשחררו".

למרות ההצלחה הגדולה והיכולת המרשימה על כר הדשא, השחקן בן ה-16 שומר על צניעות. "אני חושב שאני שחקן טוב שמתאפיין בראיית משחק לא רעה בכלל", אמר קיאר הצעיר. "כשחבריי לקבוצה מתפנים, קרוב לוודאי שאזהה זאת ואמסור להם. אני בר מזל שניתנה לי ההזדמנות לשחק בקבוצה בוגרת בגיל כל כך צעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully