וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו על התקרית: "זה היה יפהפה", הוגו לוריס: "הכול בסדר ביני לבין סון"

מאמן טוטנהאם דיבר בדרכו הייחודית על התקרית החריגה בין שחקני הקבוצה במהלך ה-0:1 על אברטון: "זה קורה בכדורגל". השוער: "אלו דברים ששייכים לחדר ההלבשה"

בווידאו: אוהדי ליברפול חוגגים אליפות מחוץ לאנפילד/מתוך טוויטר

בווידאו: אוהדי ליברפול חוגגים אליפות

על אף שהשיגה בסך הכול ניצחון שני בשבעת המשחקים האחרונים, טוטנהאם לא בדיוק חגגה אמש (שני) אחרי ה-0:1 על אברטון. למרות שלוש הנקודות, על הניצחון העיבה תקרית חריגה במיוחד, שהפכה במהרה לשיחת היום באנגליה. רגע לפני שהתרנגולים ירדו לחדר ההלבשה לאחר השריקה לסיום המחצית הראשונה, השוער הוגו לוריס רץ משערו לכיוונו של יונג מין סון וניסה לתקוף אותו. למעשה, רק בעקבות התערבות של ג'ובאני לו סלסו והארי ווינקס נמנעה תגרה בין השניים.

בזמן שרוב המאמנים בעולם היו מגיבים בזעם לכך ששניים משחקניהם התקוטטו לעיני המצלמות, על כר הדשא, ז'וזה מוריניו חושב אחרת. "זה היה פשוט יפהפה", אמר "המיוחד". "כנראה שזה היה צריך לקרות בשביל שהשחקנים יתבגרו. סון ילד מדהים, כולם אוהבים אותו. אבל הקפטן שלו אמר לו שהוא צריך לתת יותר, ולפעמים דברים כאלו קורים".

"אין שום בעיה ביני לבין סון", אמר לוריס. "מה שקרה לא צריך לקרות ואם כן, אז זה שייך לחדר ההלבשה. דברים כאלו בין שחקנים קורים לעתים בכדורגל. בסיום יכולתם לראות שהתחבקנו והכול היה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully