וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הבית של הפועל באר שבע עשו לאבוקסיס "כאב ראש חיובי" לקראת גמר הגביע

8.7.2020 / 7:37

אילי מדמון "ניצח בכל פרמטר את גולסה ופרץ", גם אור דדיה הרשים, ובמועדון תוהים: מי מהם יפתח במשחק החשוב של העונה? מאמצים להכשיר את ספורי וקבהא

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

עיקרי הדברים

- שחקני הבית של הפועל באר שבע הרשימו לפני גמר הגביע: חלקם יקבל צ'אנס בהרכב?

- אילי מדמון קיבל את מירב המחמאות: "הוא משחק כמו ביטחון עם שבע שנות ניסיון בבוגרים"

- במועדון מחמיאים לאבוקסיס אחרי עוד ניצחון על איביץ': "לא במקרה הוא ניצח אותו פעמיים"

- מאמצים להכשיר את רמזי ספורי ומרואן קבהא לגמר הגביע: "נתנו ליוסי כאב ראש חיובי"

seperator

רגע לפני גמר גביע המדינה, הפועל באר שבע רשמה אמש (שלישי) מול מכבי תל אביב את משחקה הטוב העונה. "זה הגיע ממש משום מקום, ועוד עם מי?", אמרו אמש במועדון אחרי ה-0:2 שחתם את העונה. "בסך הכל רצינו לעבור את המשחק הזה בשלום, אבל נתנו הצגה עם חמישה שחקני בית בהרכב".

בין שחקני הבית בולט כבר משחק שני ברציפות הקשר האחורי אילי מדמון שנתן אתמול ליוסי אבוקסיס סיבות טובות לחשוב עליו גם להרכב הפותח בגמר הגביע. "איליי שיחק בביטחון של מישהו עם שבע שנות ניסיון בבוגרים, והוא בסך הכל בן 17", אמרו במועדון. "הוא גבר הערב בכל הפרמטרים על דור פרץ ואייל גולסה וזה לא מקרי שבשני המשחקים האחרונים שהוא משחק, הקבוצה ניצחה". גם אור דדיה ונאור סבג זכו למילים חמות והם יעשו ליוסי אבוקסיס כאב ראש בבחירת ההרכב לגמר.

משלימים את שחקני הבית שפתחו עמית ביטון ונתי אסקיאס שרשמו אף הם משחק טוב מאוד. בקבוצה הוסיפו עוד והדגישו ששלושה שחקנים שנכנסו כמחליפים הם שחקני בית. "יוסי לא רק שלא חושש משחקני בית צעירים, להיפך הוא מחפש אותם בצורה מכוונת כדי להגדיל את התחרות ואת הסגל ולייצר תמהיל יותר בריא בין ותיקים לצעירים", אמרו אמש במועדון והחמיאו למאמן שידע לפני שמונה ימים לעשות בדיוק בזמן אסיפה נוקבת בה פתח את לבו ודיבר על האכזבה העצומה שהוא חש אחרי תשעה משחקים רצופים ללא ניצחון.

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי תל אביב הפסידה להפועל באר שבע 2:0

לכתבה המלאה
מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס עם תומר יוספי. לירון מולדובן
עוד שחקן בית ששיחק היטב. תומר יוספי עם אבוקסיס/לירון מולדובן

"לא במקרה יוסי אבוקסיס הוא המאמן היחיד שניצח את איביץ' שלוש פעמים בשנתיים", אמרו בקבוצה והזכירו שבשני המשחקים שקדמו למשחק אמש סיימו איביץ' ואבוקסיס בתוצאות תיקו. "מכבי תל אביב ניצחה את מכבי חיפה ארבע פעמים וגם את הפועל תל אביב. אנחנו היחידים שיצאנו מולם מאוזנים בעונה הזו".

בקבוצה מקווים כי הפציעה של רמזי ספורי בדקות הסיום לא תמנע ממנו להיכלל בסגל לגמר. כמו כן ייעשה ניסיון להכשיר את מרואן קבהא שלא התלבש אתמול בשל דלקת בשרירי הבטן. "נתנו ליוסי סיבות לכאב ראש לקראת ההרכב שהוא יעלה בגמר ", אמרו שחקנים אמש. "זה מה שהוא ביקש, קיבל".

בקבוצה היו מאוד נרגשים לעשות את המחווה לזכר נשים שנרצחו השנה. כל שחקן עלה לשחק עם שם אחר של נרצחת במקום הלוגו של נותן החסות.

למעלה מ-2,000 אוהדים של הקבוצה חתמו אתמול על עצומה הקוראת לוותר על תביעה ייצוגית נגד המועדון בגין משחקי הפלייאוף שהאוהדים לא היו יכולים לראות כבעלי מינויים בשל הקורונה. האוהדים רוצים שהכסף יילך לחיזוק הקבוצה בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully