וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: קינן אוואנס חתם לשנתיים

6.7.2020 / 19:53

הגארד האמריקאי (23, 1.90) שהוביל ב-2018 את טקסס טק לטורניר מכללות נהדר ושיחק בעונה שעברה באלופת בוסניה יהיה הזר השלישי שחותם במדים האדומים

מערכת וואלה!

בווידאו: שרונאס יאסיקביצ'יוס חותם בברצלונה

הפועל חיפה החתימה הערב (שני) את הגארד האמריקאי קינן אוואנס ששיחק בעונה שעברה במדי איגוקאה הבוסנית שהשתתפה בליגה האדריאטית. אוואנס חתם במדים האדומים לשנתיים הקרובות. אביו של קינן היה קופץ לגובה שהשתתף באולימפיאדת סידני 2000 וסיים במקום ה-13 כשהוא מייצג את ארצות הברית. מלבד אוואנס חתומים בקבוצה גם הגארד ג'יסון סיגרס שממשיך לעונה נוספת והסנטר לנארד פרימן.

אוואנס (23, 1.90) שיחק באוניברסיטת טקסס טס כשבעונתו האחרונה הוביל את הקבוצה לפיינל אייט של טורניר המכללות כשהוא רושם 17.6 נקודות למשחק. לאחר מכן שיחק שנה בליגת הפיתוח כשהוא קרוב לקבל קריאות ל-NBA אך עדיין לא מימש את חלומו. כאמור בעונה שעברה שיחק בליגה האדריאטית במדי איגוקאה וזכה באליפות בוסניה.

מאמן מכבי קרית גת אלעד חסין. לירון מולדובן
הסגל של הפועל חיפה הולך ומתגבש. אלעד חסין/לירון מולדובן

"שמחים מאד על ההחתמה של קינן. עקבנו אחריו מאז שהיה בקולג' ואנחנו מאמינים שהוא השחקן הנכון בשבילנו לקראת האתגר השנה בליגת העל", אמר מאמן הקבוצה אלעד חסין והמנהל המקצועי ראובן אלקס הוסיף: "עקבנו אחרי קינן תקופה ארוכה. מדובר בשחקן צעיר ומאוד מוכשר ואנו בטוחים שיוכל לעשות את הפריצה שלו בליגת העל. השחקן חתם לשנתיים מה שמראה על האסטרטגיה של המועדון בחשיבה לטווח ארוך".

בחודש שעבר הודיעה הפועל חיפה על חתימה עם ספונסר ראשי חדש לשלוש שנים, חברת "בי קיור לייזר" והיא תיקרא החל מהעונה הקרובה הפועל "בי קיור לייזר" חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully