וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאראס הוצג כמאמן ברצלונה: "לא נתנגד אם פאו גאסול יצטרף"

הליטאי בן ה-44 הוצג כמאמן הקטלאנים והצית את הדמיון לאחר שציין את הסנטר הותיק כמחליף אפשרי לאנטה טומיץ'. לאוהדים הבטיח: "נעשה הכל כדי לנצח ולזכות בכל מה שניתן"

מערכת וואלה!

בווידאו: שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ברצלונה

שרונאס יאסיקבצ'יוס הוצג היום באופן רשמי (שני) כמאמן ברצלונה לאחר שחתם בקבוצה לשלוש השנים הקרובות. לאחר האכזבה הגדולה בגמר הליגה הספרדית, שם הפסידו הקטלאנים לבאסקוניה בשניות הסיום, הגעתו של שאראס נוסכת תקוות מחודשות באוהדי הבלאוגרנה.

מאמנה החדש של בארסה התרגש מאוד מהמעמד, הודה לקבוצתו החדשה והצהיר כי קבוצתו תציג תחת שרביטו "כדורסל יפה, בשילוב עם ניצחונות". בנוסף התייחס המאמן להיתכנות של ביצוע החתמות נוספות לאור המצב בעולם בעידן הקורונה: "אנחנו מדברים ובודקים אם אפשר יהיה לעשות משהו טוב יותר, אבל הצוות שיש כרגע הוא טוב מאוד", אמר שאראס.

שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ז'לגיריס קובנה. דני מרון
עידן חדש בברצלונה. שרונאס יאסיקביצ'יוס/דני מרון

יאסיקבצ'יוס התייחס גם למסגרות המקומיות ("הדרישה היא לזכות בכל הזירות, וזה אתגר נהדר") ואף הצית את הדמיון כשנשאל על מחליף אפשרי לאנטה טומיץ' וענה כי "לא נתנגד אם פאו גאסול יצטרף, הוא חבר שלי". כזכור, גאסול גדל במחלקת הנוער של ברצלונה ושיחק במדי הקבוצה לפני שעבר ל-NBA. שאראס חתם את דבריו במסר לאוהדי ברצלונה: "אנחנו נעשה הכל כדי לנצח ולזכות בכל מה שניתן".

שרונאס יאסיקביצ'יוס בן ה-44 החל את קריירת האימון שלו כעוזר מאמן בז'לגיריס קובנה בארת מולדתו ליטא בשנת 2014. בשנת 2016 מונה למאמנה הראשי של הקבוצה, עימה זכה בארבע אליפויות ליטא, ואף הגיע עמה פעם אחת לפיינל פור היורוליג בעונת 2017/18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully