וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנהלת הליגה נחושים לסיים את העונה, קבוצות הליגה חוששות מביטולה

6.7.2020 / 9:01

אוריאל טרויצקי וטיילר דורסי יעברו בדיקות קורונה אחרי שנחפשו לנשאי קורונה ונכנסו לבידוד. במנהלת עובדים לפי הפרוטוקול ומחכים לתוצאות. המשחק בין חולון למכבי תל אביב יתקיים כרגיל. אם העונה לא תגיע לסיומה - מכבי תל אביב תוכרז כאלופה

מערכת וואלה!

המחזור ה-26 בליגת העל יגיע הערב (שני, 21:05) לסיומו במשחק בו תארח הפועל חולון את מכבי תל אביב באולם הקריה באשדוד בעקבות העובדה כי אולמה הביתי של חולון תפוס לרגל תערוכת הלגו השנתית.

אלא שעם כל הכבוד להתמודדות הספורטיבית, מה שמעניין היום את אנשי הכדורסל בישראל הוא השאלה כיצד יתמודדו בליגה עם הבידודים של אוריאל טרויצקי וטיילר דורסי. סנטר הפועל חולון נכנס אתמול לבידוד אחרי ששהה לצד נשא מאומת בעת שנפגש עם בני משפחה לפני עשרה ימים, ואילו הגארד האמריקאי של מכבי תל אביב נכנס לבידוד לאחר ששהה לצד נשא מאומת בבניין שלו.

טרויצקי ודורסי יעברו בדיקות קורונה, ככל הנראה כבר היום, כדי להרגיע את המערכות השונות, אך גם אם לא תתקבל התוצאה עד למועד המשחק, אין כוונה לדחות אותו.

שחקן מכבי תל אביב טיילר דורסי מול שחקן מכבי אשדוד זאק קאטברטסון. דני מרון
יעבור בדיקת קורונה. טיילר דורסי/דני מרון

במנהלת הליגה נחושים לסיים את העונה, שנמצאת שלושה שבועות וחצי מסיומה, ומתכוונים להתנהל לפי הפרוטוקולים שקיבלו ממשרד הבריאות. בשלב הזה לא נודע על נשא של הוירוס מבין שחקני הליגה, כך שהקבוצות לא אמורות להכנס לבידוד, ובמנהלת ממתינים לתוצאות הבדיקות כדי לקבל החלטה.

בקבוצות הליגה חוששים כי ההתפרצות של הגל השני של הקורונה תוביל בסופו של דבר להדבקות של אחד משחקני הליגה, שאמורים להיות בבידוד אך עדיין נמצאים במגע עם הסביבה החיצונית, מה שבסופו של דבר עלול להוביל להדבקה.

בינתיים המליצה בשבוע שעבר ועדת המנהלת כיצד יש לנהוג בתרחיש לפיו הליגה לא תגיע לסיומה, ודירקטוריון המנהלת אישר זאת עקרונית. במקרה כזה הראשונה בטבלה תוכרז אלופה, אלא אם כן הודחה במהלך סדרת רבע הגמר או הפיינל פור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully