וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילי רוטנשטיינר הסכים לקצץ 30 אחוז משכרו ויישאר בתפקידו לפחות עד תום השנה

6.7.2020 / 19:41

המנהל הטכני של נבחרת ישראל הגיע להסכמות עם בכירי ההתאחדות לכדורגל, כשבתום השנה לשני הצדדים תהיה אפשרות להפסיק את ההתקשרות

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: וילי רוטנשטיינר המנהל המקצועי של נבחרת ישראל

בסיום פגישה שנערכה הערב במשרדי ההתאחדות לכדורגל הושג הסכם מחודש בין ההתאחדות לכדורגל למנהל הטכני וילי רוטנשטיינר. לפי ההסכם רוטנשטיינר יפחית 30% משכרו עד לסיום שנת 2020, כאשר בתום התקופה תעמוד לשני הצדדים האפשרות לסיים את החוזה. ההסכם יובא לאישור מזכירות ההתאחדות ביום רביעי הקרוב.

וילי רוטנשטיינר אמר בתום הפגישה: "אני מברך על האפשרות להמשיך בעבודה בה התחלתי לפני שנתיים בתמיכה מלאה לאורך כל הדרך מצד הנהלת ההתאחדות לכדורגל והעומדים בראשה. גיבשנו חזון ברור, פעלנו למימושו ונמשיך כך ביתר שאת. לאורך כל המשא ומתן שמרנו על מערכת יחסים טובה וכבוד הדדי, וזה עניין שנקפיד עליו תמיד. אני אוהב את המדינה ואת האנשים וזה כבוד עבורי לעבוד כאן. השחקנים הצעירים, הנבחרות והפלייאוף בחודש אוקטובר חשובים לכולנו ואעשה הכל כדי שנגיע ברמת המוכנות הגבוהה ביותר כדי להגשים את החלום הגדול. אני מלא אופטימיות באשר ליכולת שלי ושל ההתאחדות להוביל את הכדורגל שלנו למקומות טובים יותר, עבודה רבה לפנינו".

המנהל הטכני של נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר. שלומי גבאי
יקצץ 30 אחוז משכרו. וילי רוטנשטיינר/שלומי גבאי

יו"ר ההתאחדות, אורן חסון: "האיכויות המקצועיות של וילי רוטנשטיינר ידועות לכל ומכאן השאיפה למצוא את הדרך בה ההתאחדות והכדורגל שלנו ימשיכו ליהנות מעבודתו. על כולנו נכפתה סיטואציה בלתי צפויה בשל התפרצות נגיף הקורונה, שהולידה משבר מקצועי וכלכלי בהיקף חסר תקדים. היה הכרח לקצץ גם בשכר של המנהל הטכני ואני מעריך את הנכונות של רוטנשטיינר לעשות זאת. לאורך כל הדרך שמרנו על יחסים טובים, מתוך רצון ואמונה שאפשר וצריך להמשיך יחד. אני מבקש להודות לשינו זוארץ על תרומתו הייחודית להגעה להסכם ולמנכ"ל רתם קמר שפעל מול נציגיו של רוטנשטיינר. מההסכם הזה כולנו יוצאים נשכרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully