וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה: ולאדן איביץ' עוזב

6.7.2020 / 17:15

אחרי שתי אליפויות, שיאים רבים והפסד בודד בליגה, המאמן הסרבי בחר לעזוב: "אנצור את הרגעים בישראל לעד, שוקל את צעדיי הבאים בקריירה". גולדהאר: "הוא הפגין את הערכים שמכבי מעריכה". גם קנדיל ויונתן כהן נפרדים

דור פרץ לאחר ניצחונה של מכבי תל אביב על מכבי חיפה, פלייר/דוברות מכבי תל אביב

בווידאו: דור פרץ לאחר הניצחון של מכבי תל אביב על מכבי חיפה

אחרי שתי עונות כמעט מושלמות שבהן שלט בצורה מוחלטת בליגת העל, ולאדן איביץ' החליט לעזוב את מכבי תל אביב. המאמן הסרבי בן ה-43, שהחליף את ג'ורדי קרויף בקיץ 2018 אחרי שלוש אליפויות רצופות של הפועל באר שבע, החזיר את ההגמוניה לצהובים עם שתי זכיות מרשימות שבמהלכן רשם הפסד בודד ב-72 משחקי ליגה. בנוסף, יעזבו גם עוזר המאמן מילוש וסלינוביץ', מאמן השוערים חריסטוס קלפקיס, מאמן הכושר דרקו אובראדוביץ' והפיזיותרפיסט ננאד קובאצ'ביץ'.

"אחרי שנתיים נהדרות שהיו לנו פה בישראל ברצוני להודות לבעלים, מיטש גולדהאר, לכל אנשי המועדון, לשחקנים שעבדו קשה מאוד איתי בשנתיים אלו ולאוהדי מכבי שתמכו בנו ודחפו אותנו להשיג את המטרות שלנו", אמר איביץ' לאתר הרשמי של הקבוצה. "לקחתי החלטה לקחת הפסקה במטרה לשקול את הצעדים הבאים בקריירת האימון שלי. קשה לי מאוד למצוא את המילים לתאר את רגשותיי לאחר תקופה כה מוצלחת ושנתיים מדהימות שהיו לי ולמשפחתי. אנו רוצים להודות לכולם וננצור את הרגעים שהיו לנו במכבי בזיכרוננו ובלבנו לעד".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
אומר שלום, עם חיוך. ולאדן איביץ'/דני מרון

בעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר הוסיף: "ולדימיר איביץ' הצטרף למכבי תל אביב כמאמן צעיר ומבטיח והוא עוזב את המועדון כמאמן מעוטר ומצליח. במהלך השנתיים שלו במועדון, ולאדה, הפגין הרבה מהדברים שמכבי מעריכה - עבודה קשה, מקצוענות, כבוד לזולת ומתן תשומת לב לפרטים הקטנים; ערכים אותם ניתן היה לראות מדי שבוע. עונת 2019/20 היתה קשה במיוחד מבחינת כדורגל ובכלל ואני מעריך את רצונו של ולאדה לקחת פרק זמן לבחון את האפשרויות העתידיות העומדות בפניו ובפני משפחתו. כולנו מאחלים ל-ולאדה את מיטב האיחולים לעתיד".

גם שחקני מכבי תל אביב נפרדו מהמאמן ברשתות החברתיות. מאור קנדיל כתב: "אלוף העולם בכריזמה לגובה. מאמן ענק. תודה על הכל". יונתן כהן כתב: "תודה רבה קואץ'. שנתיים מדהימות ושני תארי אליפות בלתי נשכחים. חווינו מערכת יחסים מעניינת, עליות וירידות, תמיד ידעת איך להרים אותי ברגעים קשים. בזכותך הפכתי לשחקן טוב יותר, והיום זהו יום מרגש מאוד עבורי. בהצלחה ביעד הבא שלך".

קנדיל ויונתן כהן נפרדים

אמנם באירופה לא הצליח איביץ' להגיע לשלב הבתים וגם בגביע נעצר פעם אחת בחצי הגמר על ידי בני יהודה ובפעם השנייה כבר בסיבוב ח' עם ההפסד הסנסציוני להפועל אום אל פאחם, אבל בליגה היה בעל אחוזי ההצלחה הגבוהים אי פעם וקידם שחקני בית רבים.

מכבי תל אביב שברה שיאי מועדון, שיאי ליגה וגם שיא עולמי של דקות ללא ספיגה בפתיחת העונה הזו תחת איביץ', שמצדו הפך למאמן הזר הראשון מאז מינדה יובנוביץ' ב-1963 שזוכה בשתי אליפויות בישראל ולמאמן הראשון מאז קום המדינה שמצליח לשמור על התואר עם מכבי תל אביב.

כזכור, לצהובים הייתה אופציה להארכת ההתקשרות עם איביץ' לעונה שלישית, אך הסעיף לא נוצל עד סוף אפריל, האופציה פגה ואיביץ' ימשיך לתחנה הבאה שלו כשבאמתחתו שתי צלחות אליפות וגם גביע הטוטו אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully