וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' לא ימהר להחליט על קבוצתו הבאה: "הכסף לא מוביל אותו, הוא טיפוס מיוחד"

6.7.2020 / 19:31

מקורב למאמן מסביר מדוע עזב את מכבי תל אביב מבלי שסגר בקבוצה אחרת: "90 אחוז מהמאמנים היו נשארים כשאין להם שום דבר ביד, אבל הוא מחפש אתגר". השחקנים מאוכזבים: "כולנו רצינו שיישאר"

דור פרץ לאחר ניצחונה של מכבי תל אביב על מכבי חיפה, פלייר/דוברות מכבי תל אביב

אחרי ההודעה על עזיבתו את מכבי תל אביב, עדיין לא ברור לאן מועדות פניו של ולאדן איביץ'. המאמן הסרבי בן ה-43, שהחזיר את ההגמוניה לצהובים עם שתי זכיות מרשימות באליפות והפסד בודד ב-72 משחקי ליגה, מוזכר בתקופה האחרונה כמועמד לחזור לפאוק סלוניקי אולם הוא לא מתכוון לקבל את ההחלטה בימים הקרובים.

"איביץ' הוא טיפוס מיוחד. 90 אחוז מהמאמנים היו נשארים כשאין להם שום דבר ביד, אבל ולאדן הוא משהו אחר", אומר מקורב למאמן. "כסף לא מוליך אותו ולא קובע את עתידו. כשהוא ישב שנה בבית לפני שהגיע למכבי תל אביב, מחצית מהקבוצות ביוון וגם פרטיזן בלגרד רצו אותו והוא העדיף לחכות ולא עבד שנה שלמה עד שסגר בישראל. מה שעומד לו מול העיניים זה אתגר. הוא רוצה להרגיש שהוא הולך למקום הבא בו הוא יוכל לעשות דברים גדולים".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
"טיפוס מיוחד". איביץ'/דני מרון

איביץ' אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב ש"החלטתי לקחת הפסקה במטרה לשקול את הצעדים הבאים בקריירת האימון שלי", והודה לצהובים על התקופה המוצלחת. "קשה לי מאוד למצוא את המילים לתאר את רגשותיי לאחר תקופה כה מוצלחת ושנתיים מדהימות שהיו לי ולמשפחתי. אנו רוצים להודות לכולם וננצור את הרגעים שהיו לנו במכבי בזיכרוננו ובלבנו לעד".

שחקנים במכבי תל אביב מאוד מצטערים על ההחלטה של הסרבי. השחקנים קיוו עד הרגע האחרון שאיביץ' יישאר. "גם מי שלא שיחק אצלו, רצה שהוא ישאר. כולם בחדר ההלבשה שלנו מעריכים אותו", אמר אחד השחקנים.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully