וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונן קצב: "השופטים אמרו את דברם - לא בוצעו עבירות מין"

6.7.2020 / 15:57

בהתייחסות ראשונה לפרשה סוכנם של דור מיכה ועומר אצילי טוען כי השניים "בוחרים לא להסתתר מאחורי צוי איסור פרסום" והוסיף כי השניים "מחכים לפתוח את העונה הבאה עם חבריהם"

אוהדי מכבי תל אביב בתהלוכה לפני הדרבי, פלייר/מקור לא ידוע, הועבר בווטסאפ

בווידאו: מפגן תמיכה של אוהדי מכבי תל אביב באצילי ומיכה

לאחר שהותר לפרסום בעקבות עתירת "הארץ" כי שחקני מכבי תל אביב עומר אצילי ודור מיכה הם הכדורגלנים החשודים בקיום יחסי מין עם נערות מתחת לגיל 16, סוכנם רונן קצב נשא לראשונה גילוי דעת לגבי הפרשה. לטענת קצב "שופט ושופטת ראו את הראיות ואמרו את דברם - לא בוצעו עברות מין". קצב מייחס את דבריו לציטוט מפי השופט עידו דרויאן-גמליאל לפיו "בעניינינו, זוכים המשיבים (השחקנים) כבר עתה בחותמת כשרות כפולה".

"צו איסור הפרסום היה הכרחי לתקופת החקירות כדי שהן יתנהלו בצורה היעילה ביותר ללא חשיפת כל הצדדים המעורבים", המשיך קצב. "אבל עם תום הפרק הזה ולמרות רצונם של עורכי הדין לערער לבית משפט העליון לאיסור פרסום שמם, בגלל הנזק התדמיתי האדיר שנוצר ויכול אף לגדול עם פרסום השמות החליטו דור מיכה ועומר אצילי לחשוף את שמותיהם בידיעה ברורה שלא נפל פגם פלילי בהתנהלותם".

עומר אצילי שחקן מכבי תל אביב עם דור מיכה. דני מרון
"דור ועומר בוחרים לא להסתתר מאחורי צוי איסור פרסום ולהביט לאמת בלבן של העיניים ולהתמודד עם ההשלכות של הפרסום". מיכה ואצילי/דני מרון

"הנזק הכולל שנוצר לשחקנים הוא עצום", הבהיר סוכנם של השניים. "אבל דור ועומר בוחרים לא להסתתר מאחורי צוי איסור פרסום ולהביט לאמת בלבן של העיניים ולהתמודד עם ההשלכות של הפרסום. דור ועומר שמחים באליפות שבה היה להם חלק נכבד ומחכים לחזור לשגרה עם חבריהם לקראת פתיחת העונה הבאה. אנו מאחלים לכולם בריאות טובה וחוסן נפשי וכלכלי בתקופה לא פשוטה שאנו עוברים בתקווה לעתיד טוב יותר במהרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully