וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הקפיאה את ההכנות לעונה הבאה: ממתינים להחלטת משרד האוצר

5.7.2020 / 7:08

האדומים מצטרפים לקריאה לא לפתוח את העונה ללא רשת ביטחון מהמדינה: "לא רציני להפוך את העסק לליגה לנוער". דמארי לא צפוי לקבל חוזה חדש, פרסמן ואולהה יעזבו, אנתוני וארן על הכוונת

דוברות הכנסת

בווידאו: דיון בכנסת על מניעת הטרדות מיניות בקרב ספורטאים

עיקרי הדברים

- הפועל תל אביב הקפיאה את ההכנות לעונה הבאה, ומחכה לתשובות ממשרד האוצר

- הערכה: רק אם סיוע כלכלי משמעותי מהמדינה, הקבוצה תוכל לפתוח את העונה הבאה

- במקביל, קלינגר רוצה רכש: "חייבים שחקנים נוספים שימשכו את הקבוצה כלפי מעלה"

- עומר דמארי לא צפוי לקבל חוזה חדש, פרסמן ואולהה יעזבו. אנתוני וארן על הכוונת

seperator

למרות התבוסה 3:0 שספגו אמש (שבת) בידי היריבה המושבעת בית"ר ירושלים, בהפועל תל אביב לא נראו שבורים מדי. ניר קלינגר היה מאוכזב מאוד בסיום אך במקביל אמר לאנשים במועדון: "אם מגמת ההצערה של הסגל תלווה אותנו גם בעונה הבאה, נהיה חייבים שחקנים נוספים שימשכו את הקבוצה למעלה. אין לנו מספיק כאלה". התקווה של קלינגר ומשה סיני היא לחזק את הקבוצה בארבעה-חמישה שחקנים משמעותיים אולם משבר הקורונה, העובדה שלא צפוי קהל גם בעונה הבאה וסימני השאלה בנוגע לפיצוי שיינתן מהמדינה, גורמים לאחים ניסנוב להמתין עם ההכנות לעונה הבאה.

קלינגר רוצה שחקנים כמו ארמנדו קופר ועומאר בראון, אבל האדומים לא יחתימו אותם עד שהמצב הכלכלי יתבהר. הכנסות המועדון ללא קהל לא יחצו את ה-13-14 מיליון שקל, וגם בעמודת הספונסרים והחסויות צפויה מכה קשה. לכן במועדון גם מצטרפים לקבוצות המאיימות כי לא יפתחו את העונה הבאה אם לא תהיה רשת ביטחון. גורם במועדון אמר אתמול: "זה לא יהיה רציני להפוך את העסק לליגת לנוער. המדינה תצטרך לעזור כדי שיהיה כאן כדורגל בשנה הבאה". בהפועל תל אביב מעריכים שעם רשת ביטחון של 7-8 מיליון שקל בעונה הבאה, הם יוכלו להעמיד תקציב בגובה 22 מיליון שקל ולפתוח את העונה.

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל תל אביב 0:3

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר. דני מרון
רוצה חיזוק, אבל לא בטוח שיש אפשרות כזו. קלינגר/דני מרון

כך או כך, ברור מי יעזוב את הקבוצה. מרווין פרסמן ומייקל אולהה בדרך החוצה, ובמקביל ממתינים במועדון לתשובות משחקנים אחרים בנוגע לקיצוץ שהוצע להם. עדיין לא ברור אם עומר דמארי יקבל הצעה לעונה נוספת או שבמועדון יוותרו עליו. הנושא רגיש מבחינת האוהדים אך הנטייה של הצוות המקצועי היא לא להמשיך עם החלוץ או להציע לו חוזה נמוך מאוד.

במועדון טוענים כי קיבלו הצעה אטרקטיבית על עמנואל בואטנג שהם מקווים שתבשיל לכדי עסקה בקיץ. בינואר התעניין קלינגר באנתוני וארן אך העסקה לא יצאה לפועל, בהפועל ינסו לצרפו גם בקיץ הקרוב, אחרי שנדרש לקיצוץ גדול בשכרו בהפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully