וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזולאי: "רוני לוי צריך להישאר". קלינגר כעס על הגישה של השחקנים

4.7.2020 / 22:58

שחקני בית"ר חגגו עם המאמן את הניצחון על הפועל תל אביב: "רצינו לתת לו נחת". קלינגר: "השחקנים המובילים באו בגישה לא טובה"

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם רוני לוי. דני מרון
השחקנים הקדישו למאמן/דני מרון

למרות היציעים הריקים, בבית"ר ירושלים חגגו הערב (שבת) בשמחה רבה את הניצחון הראשון בפלייאוף העליון, על הפועל תל אביב מחזור אחד לפני סיום העונה. בקבוצה מהבירה שיחררו הרבה לחץ אחרי תקופה לא פשוטה, שאחד משיאיה הגיע כשאוהדים הגיעו לאימון המסכם אתמול, דפקו את רכבו של המאמן רוני לוי וזה עזב בליווי שוטרים. הערב, אחרי השער הראשון בדקה ה-5, השחקנים רצו למאמן וחגגו איתו.

המאמן רוני לוי אמר בסיום: "היום באנו בגישה מאוד טובה. החבר'ה השקיעו והבאנו איכויות. במשחקים אחרים, גם כשהיינו יותר טובים, לא עשינו את ההבדל. לשמחתי עשינו את זה היום. מה שקרה אתמול?זה חלק מהמקצוע. סוג של דברים שקורים בבית"ר וקורים במקומות אחרים. לא נעים, אבל צריך לדעת להבליג, להתרכז בעיקר, בקבוצה, לשמור על איפוק ולעשות את העבודה".

שלומי אזולאי, שכבש את השער השלישי: "לכל משחק בפלייאוף באנו מוכנים, אני לא יודע מה קרה במשחקים הקודמים. היו משחקים שהכל הלך הפוך. כנראה שההפסד להפועל תל אביב במשחק הקודם נתן לנו הרגשה מאוד לא טובה, אז אני מקווה שהחזרנו את הכבוד".

על רוני לוי אמר החלוץ: "הוא ספג הרבה אש, כולה מופנית אליו, אבל אנחנו השחקנים לא יכולים לברוח מאחריות. יש לנו חיבור מאוד טוב איתו, אנחנו מאוד אוהבים אותו, כאות הערכה רצנו אליו אחרי השערים כדי לתת לו קצת נחת. אני מאוד מקווה שהוא יישאר".

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר. דני מרון
"לומד הרבה בגארבג' טיים". קלינגר/דני מרון

בהפועל תל אביב היה הרבה תסכול והמאמן ניר קלינגר אמר: "הגישה לא הייתה טובה. אני תמיד מגונן על השחקנים, אבל היום אי אפשר להתחבא מאחורי הגישה הלא טובה של השחקנים - בעיקר של המובילים. שני הספיגות הראשונות היו של גישה. בשער הראשון כולם חולמים, חושבים ל הכוכבים, בשער השני הייתה חוסר מחויבות בשמירה בכדור קרן. בשביל גישה לא צריך כושר גופני".

קלינגר הוסיף: "אני לומד הרבה בגארבג' טיים הגדול של הפלייאוף המייגע הזה. גם משה סיני וגם אני מסתכלים על דברים שאולי האוהדים פחות מסתכלים עליהם, אבל מבינים את כל התמונה וחשוב שנהיה ערים למה שקורה. קשה לשחק כל שלושה ימים, אבל מה קורה שבזמן כזה הגישה מתהפכת? אני מנסה להבין את זה ואין לי תשובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully