וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות עם כוכבית? יאניס אנטטוקומפו: "הדרך לטבעת תהיה הכי קשה אי פעם"

כוכב מילווקי מגיב לשאקיל ולפרשנים אחרים שטוענים שמי שתזכה בתואר "לא תיזכר כאלופה רגילה", וברחבי ה-NBA מסכימים איתו: "מי שלא תזכה, זו תהיה האליפות המיוחדת בתולדות הליגה"

אימון לוס אנג'לס לייקרס/מתוך האתר הרשמי של הלייקרס

בווידאו: לברון ג'יימס ואנתוני דייויס מתאמנים לקראת חזרת ה-NBA

יאניס אנטטוקמפו בטוח: הקרב על האליפות ב-NBA יהיה הכי קשה אי פעם בגלל הנסיבות המיוחדות. כוכב מילווקי שמתכונן לחידוש המשחקים ב-31 ביולי, שומע בשבועות האחרונים את הפרשנים מסבירים מדוע לאלופה שבדרך תוצמד כוכבית, ומשוכנע שההפך הוא הנכון.

"שמעתי הרבה אנשים שאומרים שתהיה כוכבית על העונה הזו. הם אומרים שבגלל שיהיו שחקנים שייעדרו מהבועה, בגלל שהרבה שחקנים לא יהיו בכושר, בגלל שלא יהיה קהל - זה אומר שלאליפות הזו תהיה פחות משמעות. אני דווקא חושב שבסופו של דבר לזכות באליפות תהיה משימה יותר קשה מאי פעם, כי הנסיבות יהיו כל כך קשות. מי שתרצה את זה יותר, תהיה זו שתיקח את זה בסופו של דבר, אבל זה הולך להיות הכי קשה שיש. אתה הולך לאורלנדו לשלושה חודשים אחרי שלא שיחקת במשך קרוב לארבעה חודשים, לא פוגש את המשפחה שלך...זה חתיכת אתגר. כדי לזכות באליפות, אתה צריך להיות במוכנות מנטלית אדירה".

אחד מאותם פרשנים שטענו שתוצמד כוכבית לאלופה הבאה הוא שאקיל אוניל, שאמר בפאנל של TNT ש"ברוב המקרים אפשר לנבא מי תזכה באליפות, אבל עכשיו יכול להיות שתזכה באליפות קבוצה שלא ציפינו לה בכלל. הגיוני מאוד שבעוד כמה שנים נסתכל על מי שלא תהיה האלופה ונגיד לעצמנו, 'כן, אבל...' זה לא יהיה שווה ערך לאלופה רגילה".

ויתורים כואבים למען האליפות. יאניס עם בת זוגו ובנו הפעוט

View this post on Instagram

The little things ?

A post shared by Giannis Antetokounmpo (@giannis_an34) on

יאניס, שהפך לאב לראשונה בפברואר ולא יוכל לפגוש את בנו במשך קרוב לחודש עד שיוכל להצטרף אליו לבועה, מסביר שהתפיסה הזו שגויה מיסודה. "זה בדיוק ההפך. לא נוכל לראות את המשפחות שלנו, לא נהנה מיתרון הביתיות שעבדנו קשה עבורנו במשך כל העונה, זה יהיה אתגר מנטלי שעוד לא פגשנו".

גם מאמן מילווקי מייק בודנהולזר מסכים עם כוכבו, ואומר ש"אני מרגיש שהאליפות הזו תהיה שווה יותר ומיוחדת יותר מכל אליפות אחרת".

גם בקבוצות אחרות שותפים לדעה של הגריק פריק. פרנק ווגל, מאמן הלייקרס, טוען ש"עברנו אינספור קשיים העונה, ואני חושב שאם נלך עד הסוף ונזכה בפרס הגדול, צריך לזקוף את זה לזכותנו".

אפילו הקומישינר אדם סילבר אמר ש"הקבוצה שתזכה באליפות לא צריכה לקבל כוכבית, היא צריכה לקבל כוכב מזהב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully