וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיתרון לבידוד של שחקני ה-NBA באורלנדו? מנוי חינמי לאתר פורנו

אחד האתרים הציע חשבון VIP לשחקנים שיהיו מבודדים מהמשפחות ובנות הזוג: "אם ירגישו בודדים לפני משחקים, הם רק צריכים להיכנס לאתר"

אתר רשמי

בווידאו: שחקני באסקוניה חוגגים זכייה באליפות ספרד

בעוד 22 הקבוצות שייקחו חלק בטורניר סיום העונה באורלנדו ממשיכות להתכונן לחידוש הליגה, גם מסביב ל-NBA נערכים לחגיגה. אתר הפורנו Cams.com הודיע כי החליט להעניק לשחקנים ולמאמנים בליגת הכדורסל הטובה בעולם מנוי חינם לשבועות הקרובים, בהם ישהו בבידוד, ללא בנות הזוג.

"אנחנו רוצים להציע באופן רשמי מנוי VIP לכל משתתפי הטורניר באורלנדו", נמסר מהאתר. "השחקנים שיירשמו יקבלו מנוי חינם, שיעניק להם מלאה לדוגמניות היפות שלנו. אם הם בודדים או מרגישים שהם זקוקים לקצת מוטיבציה לפני משחק, כל מה שהם צריכים לעשות זה להיכנס לאתר. הם יכולים לשוחח עם הדוגמניות בחדרים פרטיים באמצעות שיחות אודיו ו-וידאו. הדוגמנות יוכלו לארח להם חברה, לשוחח איתם, לעשות סטריפטיז ועוד".

ב-NBA הוציאו מסמך נהלים בן 113 עמודים שחולק לשחקנים ולאנשי הצוות של הקבוצות ובו הובהר כי לאף אורחים מבחוץ - כולל בני משפחה ובנות זוג - אסור להיכנס לחדרי המלון. פרשן ESPN סטיבן איי סמית' התייחס לכך השבוע ואמר: "אנחנו באמת חושבים שהפעילויות המהנות שהשחקנים רגילים אליהם לא ייעשו למשך שלושה חודשים? אתם באמת חושבים ששחקנים יהיו ללא הנשים שלהם? אתם באמת חושבים שהם יכבדו את רעיון הבועה למשך שלושה חודשים?"

כשנאמר לסמית' כי לשחקנים יתאפשר לראות את המשפחות אחרי החודש הראשון, אמר הפרשן: "הם לא יחזיקו מעמד שלושה שבועות, שלא לדבר על שלושה חודשים".

  • עוד באותו נושא:
  • NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully