וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע עוקבת אחר דינו חלילוביץ', בנו של סיאד חלילוביץ'

1.7.2020 / 15:25

בבירת הנגב מחפשים זר חדש למרכז המגרש וברשימה נמצא גם בנו של שחקן העבר שזכה עם הקבוצה בגביע ב-1997. הקשר בן ה-22 רשם העונה 20 הופעות במדי לוקומוטיבה זאגרב. צפו בביצועיו

מתוך יוטיוב

בווידאו: ביצועיו של דינו חלילוביץ'

במסגרת החיפושים של הפועל באר שבע אחר שחקני חיזוק לעונה הבאה, בקבוצה מבירת הנגב רוצים לצרף שחקן זר למרכז המגרש במקום דויד סימאו שלא יישאר. אחד השמות שנמצאים ברשימה הוא דינו חלילוביץ', בנו של שחקן הקבוצה לשעבר סיאד חלילוביץ'.

בצוות המקצועי כבר החלו לצפות בקשר הצעיר, שמשחק בלוקומוטיבה זאגרב הקרואטית, אבל עדיין לא משוכנעים שהוא בדיוק מה שהקבוצה צריכה בעונה הבאה. הסיבה היא שחלילוביץ' משחק במרכז המגרש ויש לו אופי יחסית התקפי, בעוד בבאר שבע עדיין לא החליטו אם הם רוצים קשר זר מסוגו, או שחקן יותר אחורי ואגרסיבי.

חלילוביץ' בן ה-22 גדל באקדמיה של דינמו זאגרב לפני שעבר לשנה במחלקת הנוער של אודינזה האיטלקית. מאז 2017 הוא שיחק בכמה קבוצות בליגה הקרואטית והעונה רשם 20 הופעות בלוקומוטיבה שמדורגת במקום השני בטבלה. בנוסף, הוא שיחק בכל נבחרות הנוער של קרואטיה.

אביו של דינו, סיאד חלילוביץ', שיחק בהפועל באר שבע בהצלחה גדולה בעונת 1996/97 וסייע לקבוצה מבירת הנגב לזכות בגביע האחרון שלה. עד היום הוא נחשב לאחד הזרים הבולטים שלבשו את המדים האדומים. לאחר מכן הוא עזב לטורקיה ובעונת 2001/02 שב לישראל ושיחק בהפועל ראשון לציון.

אלן חלילוביץ', בנו של סיאד ואחיו של דינו, נחשב בעבר לאחד השחקנים המבטיחים בעולם בגילאי העשרה, נרכש על ידי ברצלונה, אבל לא הצליח לפרוץ. הוא משתייך למילאן, אבל העונה שיחק כמושאל בהרנביין ההולנדית.

דינו חלילוביץ' מוצג בקבוצת איסטרה. האתר הרשמי של איסטרה, אתר רשמי
שיחק בכל נבחרות הנוער של קרואטיה. דינו חלילוביץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של איסטרה

עוד בענייני חיזוק בבירת הנגב: בתקשורת היוונית דווח הבוקר ששחקן הכנף של פנטוליקוס, פארלי רוסה, נמצא על הכוונת של באר שבע. לפי הדיווח, הברזילאי בן ה-26 מחזיק גם בהצעה מדן האח ההולנדית.

רוסה גדל בקרוזיירו ושיחק גם בקבוצת הנוער של ספורטינג ליסבון. בשנים האחרונות שיחק בקבוצות באוקראינה, קפריסין, ברזיל , ערב הסעודית ויוון. העונה הוא כבש 3 שערים ובישל 3 נוספים בליגה היוונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully