וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: המאמן הבא יקבל חוזה לארבע שנים, ברקוביץ' ואבוקסיס לא יהיו יחד

1.7.2020 / 6:57

חסון ואוחנה עשויים לצרף את אלי כהן השריף או יוסי מזרחי לוועדת האיתור שתבחר את המאמן, הרעיון למנות את ברקוביץ' ואבוקסיס יחד נפל, בהתאחדות שלחו מסר לגרנט

אתר רשמי

בווידאו: רוני לוי מתכונן למשחק מול מכבי תל אביב

המאמן הבא של נבחרת ישראל יזכה לחוזה בן ארבע שנים ויכלול שתי קדנציות, אבל בתום קדנציה אחת בת שנתיים תהיה להתאחדות לכדורגל האפשרות להיפרד ממנו אם לא יעמוד ביעדים שייקבעו מראש. לא מדובר בהגעה למונדיאל 2022 בקטאר, אלא ביעדים סבירים בהרבה. כאלה שיהיה הגיוני להשיג אותם בקדנציה הראשונה.

רשימת המועמדים, כידוע, כרגע כוללת את אייל ברקוביץ', יוסי אבוקסיס, אברהם גרנט, ניר קלינגר ורוני לוי, אבל כל מאמן אחר שירצה להגיש את מועמדותו יוכל לעשות זאת. אין זה אומר שכל מי שירצה את התפקיד יגיע לשלב הריאיונות, אבל כל מי שירצה את התפקיד יצטרך להגיע לשיחה וזה כולל גם את גרנט שכבר אימן את הנבחרת ונחשב למאמן הישראלי שהכי הצליח בחו"ל. בהתאחדות לכדורגל לא רואים שום פחיתות כבוד בהגעה של מועמד כלשהו לריאיון ומדגישים כי מדובר בשיחה פתוחה על עתיד משותף ולא בריאיון עבודה.

נבחרת ישראל בכדורגל לפני המשחק מול נבחרת פולין בוורשה. GettyImages
מי יאמן אותם? קודם כל צריך לטפל בוועדת האיתור. הנבחרת/GettyImages

עוד בטרם תגובש רשימת המאמנים שיתחרו ביניהם, יצטרכו יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אורן חסון וחבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל אלי אוחנה להחליט יחד על מאמן עבר שיישב איתם בוועדת האיתור, שהוקמה אתמול (שלישי) בהסכמת הנהלת ההתאחדות לכדורגל. אל הוועדה יצורף קרוב לוודאי גם שינו זוארץ שמשמש כיושב ראש הוועדה המקצועית של ההתאחדות לכדורגל ובדעה מייעצת יהיה גם וילי רוטנשטיינר.

חסון ואוחנה כאמור כבר סגורים כחברי ועדת האיתור כאשר קיימת הערכה גדולה של חסון לאוחנה שגם אימן במסגרת ההתאחדות לכדורגל ונחשב לאיש בעל נסיון רב. אלי כהן השריף הוזכר כמי שיכול להצטרף לוועדת האיתור וגם יוסי מזרחי. שניהם כאמור על משבצת מאמן עבר. במידה שלא יוחלט על מאמן עבר, יוכל אוחנה לשמש בוועדה גם כמאמן עבר ואז יחפשו שחקן עבר. רק לאחר שיגובש הרכב ועדת האיתור, היא תתחיל לשבת על שמות המועמדים ותזמן את המועמדים הסופיים לריאיון. הכוונה היא לסיים בתוך שבוע את בחירת הרכב הוועדה ולצאת לדרך כדי למנות מאמן לאומי בתחילת חודש אוגוסט.

הרעיון שעלה אצל גורמים בסביבת אורן חסון למנות את אייל ברקוביץ' ויוסי אבוקסיס יחד נפל מאחר שההערכה היא ששניהם לא יכולים לשתף פעולה בצוותא בשל הדומיננטיות של כל אחד מהם. עדיין לא ברור אם עוזר המאמן אלון חזן שעבד עם אנדי הרצוג, ימשיך כעוזרו של המאמן הבא.

עוד בוואלה!

בלבול בהפועל באר שבע: אלונה ברקת חוזרת?

לכתבה המלאה
וילי רוטנשטיינר, המנהל הטכני של ההתאחדות לכדורגל. לירון מולדובן
יישאר, אבל לא בנבחרת הבוגרת? רוטנשטיינר/לירון מולדובן

בכל הקשור לרוטנשטיינר, קיימת התקרבות גדולה לקראת חתימה על הסכם קיצוץ שיאפשר את הישארותו בתפקיד המנהל הטכני של הנבחרות. האוסטרי מסכים לקצץ 30 אחוז משכרו עד סוף שנת 2020 כשלב ראשון ונראה שההתאחדות לכדורגל תסתפק בכך ותודיע בקרוב שרוטנשטיינר נשאר בתפקידו ויפקח על כל נבחרות ישראל אבל בעיקר על הנבחרות שמתחת לנבחרת הלאומית.

מרכז מכבי שחטף אתמול מכה ברגע שאורן חסון סירב לקבל את עו"ד מורן מאירי כחבר מזכירות ההתאחדות לכדורגל, מתכוון לעתור לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל כדי למנוע את המהלך שעשה אתמול חסון. לטענת מרכז מכבי, יש הסכם בין מרכז מכבי למרכז הפועל המאפשר לכל מרכז לבחור את נציגיו להנהלה ולמזכירות, דבר שלטענתם חסון לא כיבד. ברק קנה ואריאל שיימן שיישבו במזכירות כאנשי סיעת מכבי, הוצאו אתמול על ידי חבריהם מקבוצת הוואטסאפ של חברי סיעת מכבי בהנהלת ההתאחדות לכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully