וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע כבר מבולבלת: אלונה ברקת חוזרת? ביקורת קשה אחרי עוד הפסד

1.7.2020 / 6:41

אחרי שכבר הודיעה שסיימה את דרכה במועדון, בימים האחרונים ברקת מראה פעילות ובסביבתה מסבירים: כל עוד אין רוכש חדש, אין סיבה שלא תהיה מעורבת במנהלת ובהתאחדות. אחרי עוד הפסד: אבוקסיס כבר מתקשה להסביר את היכולת הרעה

אתר רשמי

בילבול גדול בקרב שחקני הפועל באר שבע נוכח הצעדים של אלונה ברקת ביומיים האחרונים. זה החל שלשום (שני) עם ההגעה של ברקת לישיבת מנהלת הליגות שהיתה ישיבה מאוד משמעותית. כזכור לפני מספר חודשים הבהירה הבעלים כי תסיים את דרכה במועדון ואף נפרדה כבר מכל עובדי המועדון. מי שהיה צריך להיות נציג הקבוצה במנהלת הוא המנכ"ל אסי רחמים וזאת בשל העובדה שיושב הראש איתי בן זאב שמינתה ברקת הוא גם מנכ"ל הבורסה לניירות ערך, הגוף שמשמש כספונסר של מנהלת הליגות. אלא שברקת היתה זו שהופיעה שלשום לישיבה ולדברי נוכחים בה מקבוצות אחרות, היתה גם מאוד פעילה ולא דמתה למישהי שהחליטה לסיים את חלקה בכדורגל הישראלי.

אלונה ברקת בעלים הפועל באר שבע. ברני ארדוב
לא פועלת כמו מי שפרשה מהכדורגל. ברקת/ברני ארדוב

אלא שלא זאת בלבד, אתמול הגיעה ברקת לישיבת הנהלת ההתאחדות לכדורגל בה היא חברה והעמידה את עצמה לבחירה למזכירות ההתאחדות לכדורגל, שהוא הגוף המצומצם והיוקרתי שביקש לחדש יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אורן חסון. ברקת נבחרה למזכירות וזאת כאמור בניגוד להודעה שלה כי היא עוזבת את הפועל באר שבע ומתנתקת מהכדורגל. גורמים בסביבתה סיפרו אתמול כי על פי המסתמן כל עוד הקורונה איתנו עם כל ההשלכות שלה, לרבות איסור הכנסת קהל למגרשים, לא יימצא רוכש שייקח את הפועל באר שבע מידי הבעלים ולכן עד שהיא תצא מהמועדון, אין שום סיבה שהיא לא תשמש בתפקידי מפתח בהתאחדות לכדורגל ותהיה מעורבת גם במנהלת הליגות. יחד עם זה, השחקנים בהפועל באר שבע כבר היו בטוחים שברקת לא איתם ומכאן שהפעולות שלה יצרו בלבול אצלם ותחושה שאולי היא בסופו של דבר החליטה להישאר.

עוד בוואלה!

מורן מאירי מחוץ להרכב המזכירות של ההתאחדות, אלונה ברקת ואלי אוחנה בפנים

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע רמזי ספורי. ברני ארדוב
לא מוכנים לגמר. שחקני באר שבע/ברני ארדוב

על דבר אחד הסכימו אמש בהפועל באר שבע, ברקת והקאמבק המסתמן מצידה לא גרמו לבלבול עד כדי כך גדול שהיה צריך להביא לעוד הפסד בפלייאוף העליון וליכולת שהציגה אתמול הקבוצה בבלומפילד מול הפועל תל אביב (1:0). המאמן יוסי אבוקסיס כבר התקשה אמש למצוא את המלים כדי להסביר מדוע הפועל באר שבע כל כך חלשה ולא מצליחה להרים את עצמה. "יש לנו בעיה מאוד קשה במשחק ההתקפה", אמר אמש אבוקסיס. "אנחנו עושים הרבה רוטציות אבל זו לא סיבה, כי יש לנו הרבה שחקנים טובים שיכולים להביא איכויות. גמר הגביע שמצפה לנו דווקא אמור לתת מוטיבציה למחליפים. חבל ששחקנים לא לוקחים את הצ'אנסים משחק אחרי משחק בפלייאוף. לא אחפש תירוצים. אנחנו לא טובים. הרבה שחקנים לא מביאים אנרגיות למשחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully