וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן מאירי מחוץ להרכב המזכירות של ההתאחדות, אלונה ברקת ואלי אוחנה בפנים

30.6.2020 / 15:45

הנהלת ההתאחדות אישרה ברוב של 20 בעד, 11 נגד ונמנע אחד את הרכב המזכירות החדש. חסון: "המטרה היא ליצור הרכב שמייצג את המגוון בכדורגל הישראלי ובהנהלת ההתאחדות". ועדת האיתור תכלול את חסון, אוחנה ואדם נוסף שייבחר על ידי היו"ר

אוהדי מכבי תל אביב מתפרעים/אנשי הדממה

בווידאו: אוהדי מכבי תל אביב מתפרעים

הנהלת ההתאחדות אישרה ברוב של 20 בעד, 11 נגד ונמנע אחד את הרכב המזכירות החדש שהציג היו"ר אורן חסון. על פי התקנון, מספר חברי המזכירות יכול לנוע בין 7-11 חברים/חברות: יו"ר ההתאחדות, אורן חסון, דודי גיל, אלונה ברקת, מוחמד אבו יונס, ברק קנה, אריאל שיימן, אלי אוחנה ושמעון מימון.

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות, ציין: "נבחרתי לתפקיד לפני 8 חודשים וקיבלתי מזכירות מובנית וכן ועדה מקצועית מובנית. הגיעה העת לבחור מזכירות חדשה ו-ועדת איתור. המטרה היא ליצור הרכב שמייצג את המגוון בכדורגל הישראלי ובהנהלת ההתאחדות. אני סמוך ובטוח שנפעל במרץ רב כדי לקדם את הענף בשנתיים הבאות עד לתום ההנהלה הנוכחית".

מאמן נבחרת ישראל, אנדי הרצוג. GettyImages
מי יהיה המאמן הבא? הרצוג/GettyImages

הנהלת ההתאחדות אישרה את הקמת הוועדה לאיתור מאמנים לנבחרות ישראל בדומה להמלצות ועדת דודי כהן, שתכלול בשלב זה את יו"ר ההתאחדות אורן חסון ואת אלי אוחנה. ההנהלה הסמיכה את היו"ר לצרף אדם שלישי לבחירתו. המנהל הטכני יהיה שותף מלא לדיונים וככל שמדובר במינוי מאמנים לנבחרות הצעירות והנשים היא תיוועץ ביו"ר ועדת נשים ויו"ר ועדת הנוער.

הוועדה המקצועית בהרכבה הנוכחי תמשיך ותתכנס כדי לקבל דיווחים מקצועיים שוטפים מהמנהל הטכני ולפקח על פעילות נבחרות ישראל, פיתוח וקידום הענף, הכשרות מקצועיות למאמנים ופעילות מצוינות כפי שהיה עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully