וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגזענות בישראל, הבידוד בתל אביב והרמז לעונה הבאה: ניק בלקמן פותח את הלב באנגליה

"זוכר שנהמו לעברי בזמן שהוצאתי כדור חוץ. אף פעם לא הבנתי למה זה קורה", "לא היה פשוט להיות בבידוד בזמן שכל הישראלים נהנים ממזג האוויר". וגם: היכן ישחק בעונה הבאה? חלוץ מכבי תל אביב בריאיון לתקשורת האנגלית

שחקני מכבי תל אביב חוגגים בחדר ההלבשה/מתוך האינסטגרם של דן גלזר

בווידאו: שחקני מכבי תל אביב חוגגים את הזכייה באליפות

החלוץ ניק בלקמן כבש בדרבי התל אביבי האחרון את שערו הראשון העונה, שהיה מתוק במיוחד. השער של השחקן האנגלי היה הראשון מבין שלושה בניצחון על הפועל תל אביב, שהעניק לצהובים באופן רשמי את האליפות. היום (שלישי), מספר ימים לאחר אותו שער, התראיין בלקמן ל-Sky Sports האנגלי, וסיפר על החיים בישראל וגם על הגזענות שחווה.

"חוויתי גזענות בכל שלוש המדינות שבהן שיחקתי - אנגליה, ספרד וישראל", אמר בלקמן. "אבל לדעתי העולם הולך בכיוון הנכון. אני זוכר שכשחוויתי מקרי גזענות, הייתי פונה למשטרה או לשופטים ושום דבר לא קרה. לכן, כשזה קרה שוב, החלטתי לשתוק ולא להגיב, כי בכל מקרה לא יקרה שום דבר עם זה. אנחנו צריכים לקבל יותר תמיכה מהרשויות".

"אני זוכר מקרים ספציפיים מאנגליה", נזכר החלוץ. "הייתי מוציא כדור חוץ, ובזמן שהייתי עם הגב לקהל שמעתי נהמות לכיווני. זה היה נורא. כמעט לא האמנתי ששמעתי את זה. תמיד הייתי שואל את עצמי למה זה קורה, כי לא עשיתי להם שום דבר רע. שיחקתי בלא מעט משחקי חוץ ועברתי מקרים דומים, כשהקהל היריב למעשה מעליב גם שחקנים שחורים מהקבוצה שלו. אני פשוט לא מצליח להבין את זה".

ניק בלקמן שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
חווה גזענות גם בארץ. בלקמן/אדריאן הרבשטיין

בלקמן התייחס גם למשבר הקורונה אותו חווה בישראל: "לא היה פשוט, הייתי צריך להסתדר לבד, בכוחות עצמי, וזה בכלל לא היה קל. נכון לעכשיו כל הספורטאים הישראלים נמצאים בבידוד, אנחנו הולכים רק לאימונים ולמשחקים בזמן ששאר התושבים בישראל יוצאים ונהנים ממזג האוויר הנפלא. לשמחתי, נותרו רק עוד עשרה ימים אז בקרוב אחזור לשגרה. בכל מקרה, כמעט אין סיכוי שאשוב לאנגליה בתום העונה. המשחקים עם מכבי תל אביב מתחילים כבר באוגוסט, גם בגביע המקומי וגם בליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully