וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "סובל מקרע ברצועה הצדית, פרישה לא על הפרק"

1.7.2020 / 12:29

קשר הפועל תל אביב עדכן במצבו: "הוקל לי כשהתברר שלא מדובר בקרע ברצועה הצולבת". האדומים מרוצים מהניצחון על באר שבע ושולחים מסר לקראת העונה הבאה: "בלי קהל, נעבור לפאזה כלכלית אחרת"

דוברות הכנסת

(עדכון ראשון: 7:28)

בווידאו: דיון על מניעת הטרדה מינית של ספורטאים

מאור בוזגלו פרסם היום (רביעי) בשעות הצהריים פוסט באינסטגרם בעקבות הפציעה החדשה ממנה הוא סובל בברך. בוזגלו כתב:

"אני חי בעולם של ספקולציות והאמת? שהתרגלתי. כולם מנחשים מה יש לי, כולם הפכו לפרופסורים ואני? רואה, שומע ובעיקר מרגיש הכל. כבר ברגע שז'איר אמאדור נפל עליי, ידעתי שזו הברך, אני פשוט מכיר את הגוף שלי כל כך טוב וכפי שאתם יודעים, אני למוד ניסיון.

"המחשבות בראש מטלטלות וכל המתנה לבדיקה מרגישה כמו 40 שנה במדבר. אז הוקל לי כשהתבשרתי שמדובר בקרע קטן ברצועה הצידית (לא הצולבת ולא אותה הברך שהתרגלתם אליה, למיניסקוס שלום). יש לי 2 אופציות העומדות בפניי ואף אחת מהן לא כוללת פרישה (אני חוסך לכם את השאלות) או שיקום שמרני קצר מועד במשך כ-6 שבועות או ניתוח שישבית אותי לתקופה קצת יותר ארוכה. אתם יכולים לנחש לבד מה בחרתי.

"עכשיו הזמן שלי להתרכז בהחלמה לקראת העונה הבאה כדי להגיע לרמת מוכנות מקסימלית פיזית ומנטלית כמו שרק אני יודע. מה יהיה הלאה? אף אחד מאיתנו לא יכול לדעת וכל ניחוש יהיה לעג לרש. כבר למדתי בקריירה הענפה שלי שלתכנן זה מגניב, אבל בפועל רק הוא למעלה מחליט. תודה על הדאגה והאכפתיות, אני כאן - חזק מתמיד".

שביט מזל, אוראל דגני, שחקני הפועל תל אביב. ברני ארדוב
דגני והאדומים חוגגים/ברני ארדוב

בהפועל תל אביב היו מרוצים מאוד מהניצחון 0:1 על הפועל באר שבע אמש, לאחר שחסרו לקבוצה ארבעה שחקנים משמעותיים. שחקנים שקיבלו הזדמנות כמו דני גרופר קיבלו מחמאות מהמאמן בסיום. במועדון אפילו מצאו משהו חיובי להגיד על מייקל אולהה: "מה לא אמרו עליו? מוגבל, לא טכני, אנטי כדורגל, דבר אחד אי אפשר לקחת לו - שהוא עולה למגרש הוא נותן את כל מה שיש לו". אגב, בהפועל התייחסו גם לעקיצה של ניר קלינגר בסיום אל עבר הלובי שאיל ברקוביץ' עושה אל עבר הג'וב בנבחרת ואמרו: "אנחנו תומכים בניר להגשים את החלום שלו לאמן את הנבחרת. אפשר להבין אותו, לא יכול להיות שמועמד כבר חודשיים קובע פגישות עם בכירים בהתאחדות ומייצר לעצמו קמפיין, הבחירה צריכה להיות מקצועית".

בהפועל ימתינו להחלטת משרד האוצר בשבוע הבא האם לתת רשת ביטחון לכדורגל הישראלי, שכרגע ברור שללא תמיכה כספית בקבוצות תהיה קטסטרופה כלכלית שתחייב קבוצות לעבור צמצומים קשים, אם בכלל הן יסכימו לפתוח את העונה. ההערכה היא כי בסופו של דבר האוצר ייתן רשת ביטחון אבל בסכומים הרבה יותר נמוכים ממה שהקבוצות מצפות. יש לציין כי בהפועל תל אביב גם סוחבים עמם חוזים נוספים לעונה הבאה כמו זה של ניסו אביטן, אחמד עאבד ורועי זיקרי, שלא לדבר על החובות המעיקים מפיפ"א שכל הזמן נמצאים ברקע. במועדון הבהירו אתמול: "נצטרך להמתין כדי להבין לאן דברים הולכים, ברור שללא קהל זה סיפור אחר לגמרי שיעביר את כל הכדורגל לפאזה כלכלית שלא נראתה כאן".

עוד בוואלה!

קלינגר שלח מסר לברקוביץ', ואמר: "קופחנו בדרבי בצורה מזעזעת, זה הדליק את השחקנים"

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר. ברני ארדוב
יצא מעודד. קלינגר/ברני ארדוב

הניצחון אתמול הגיע אחרי עוד תבוסה בדרבי, ואחרי שהאדומים שוב ראו את היריבה העירונית חוגגת אליפות, כך שהנקודות בהחלט עודדו את המועדון. המאמן קלינגר אמר אתמול לאחר המשחק: "אני חושב שאומנם שיחקנו בהרכב חסר מאוד, אבל הרכב טרי שעשה עבודה יפה והשגנו את 3 הנקודות אחרי משחק טוב שלנו. יש לנו מספר שחקנים שמשחקים כל 3 ימים ברצף כבר 8 משחקים, אני מסיר בפניהם את הכובע על המאמץ ועל הנחישות שלהם לתת הכל עבור הקבוצה".

לגבי הפציעה של מאור בוזגלו: "מאור בוזגלו בחור חזק מאוד, הוא ייקח את הימים הקרובים ויחשוב מה לעשות, אולי תהיה היעדרות יותר ארוכה ממה שחשבנו, אבל ברוך השם לא מדובר ברצועה צולבת ואני בטוח שהוא יחזור בריא וחזק".

הקפטן אוראל דגני: "אנחנו שמחים לעצור את רצף ההפסדים עם ניצחון מתוק, אני שמח שהבקעתי אחרי הרבה זמן ועזרתי לקבוצה להשיג 3 נקודות. עוד כמה ימים יש עוד משחק חשוב ונגיע אליו מוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully