וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה שחררה שבעה שחקנים לפני משחק הסיום של הפלייאוף התחתון

בני לוד שנלחמת על חייה מול הפועל עפולה תפגוש ב-13 ביולי את המלאבסים נטולי אבבה, פרץ, צלישר, מזרחי, אסולין, בן לוי ואוחיון

דוברות הכנסת

בווידאו: גיא הראל בדיון על מניעת הטרדה מינית בקרב ספורטאים אצל הוועדה לקידום מעמד האישה בכנסת

מוקדם יותר היום (שלישי) העבירה הפועל עפולה מכתב רשמי ליו"ר המנהלת ארז כלפון ובו היא מודיעה שהיא לא מתכוונת להופיע למשחק נגד נוף הגליל שאמור להתקיים ביום חמישי הקרוב משום שלטענתה, ההחלטה של מנהלת הליגה לפיה בני לוד תשחק לאחר שתדע את התוצאות של עפולה, איתה היא מתמודדת על הירידה לליגה א', מהווה פגיעה קשה בספורטיביות.

פגיעה מסוימת נוספת בספורטיביות תהיה כשבני לוד תפגוש את הפועל פתח תקוה במשחק שנדחה ל-13 ביולי. הערב הודיעו בפתח תקוה על שחרורם של שבעה שחקנים באופן מיידי - יעקב אבבה, עוז פרץ, עומר צלישר, עמית מזרחי, גל אסולין, בן לוי ואלמוג אוחיון, שלא יעמדו לרשות מסאי דגו במשחק הסיום של הפלייאוף התחתון.

"השבעה ערכו היום שיחה אישית עם מאמן הקבוצה, מסאי דגו, שנפרד מהם לפני האימון היות והם לא בתוכניות שלו לעונה הבאה. השחקנים שוחררו עוד לפני המשחק מול לוד (שנדחה לתאריך 13.7) עקב העלויות הכספיות הקשורות בהשארתם למשך תקופה נוספת", נכתב בהודעה הרשמית של הפועל פתח תקוה.

אבנדרו ברנדאו שחקן מכבי פתח תקוה מול יעקב אבבה שחקן הפועל פתח תקוה. דני מרון
אחד המשוחררים. אבבה/דני מרון

כזכור, ערב המחזור האחרון של הפלייאוף התחתון, עפולה ממוקמת במקום ה-15 הלפני אחרון בליגה הלאומית, בעוד בני לוד ממוקמת במקום ה-14 שמוביל למבחנים על ההישארות בלאומית. הקבוצה מבירת העמק דרשה מהמנהלת ומההתאחדות לדחות את שלושת המשחקים שנותרו לה בתאריך ושעה אחידים למשחקי בני לוד, אולם עד עכשיו נדחתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully