וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בני לוד התבקשו להיכנס לבידוד, המשחק מול אשקלון נדחה

דרמה בתחתית הלאומית: משרד הבריאות עדכן את אנשי הקבוצה כי הם באו במגע עם נשא קורונה מאומת במהלך הנסיעה למשחק מול הפועל עפולה. גם משחקיה מול אום אל פאחם והפועל פ"ת נדחו למועד לא ידוע. זעם בעפולה: חוסר ספורטיביות משווע

שחקן הפועל חדרה אליאל פרץ, פלייר/דוברות הפועל חדרה

בווידאו: שחקן הפועל חדרה אליאל פרץ לאחר ניצחון קבוצתו

דרמה בליגה הלאומית: משרד הבריאות פנה היום בצהריים (חמישי) למנהלי קבוצת בני לוד, אשר משחקת הערב (20:00) בפלייאוף התחתון של הליגה הלאומית ומסר כי שחקני הקבוצה נחשפו ביום חמישי שעבר לנשא קורונה מאומת בעת שנסעו למשחק מול הפועל עפולה.

עוד בוואלה! ספורט

חולה הקורונה: אוהד מכבי תל אביב בן 15 שעודד עם עוד אוהדים מחוץ לבלומפילד

לכתבה המלאה
מאמן בני לוד ראובן עטר. דני מרון
הקבוצה שלו בבעיה גדולה. ראובן עטר/דני מרון

בהתאם לכך התבקשו שחקני הקבוצה להיכנס לבידוד החל מהיום ועד ליום רביעי ה 01.07 (כולל). בעקבות כך משחקיה של הקבוצה (מחזורים 35-37) לרבות המשחק שתוכנן להתקיים היום בערב מול הפועל אשקלון נדחו. בנוסף למשחק הזה, גם המשחקים מול אום אל פאחם והפועל פתח תקוה נדחו ולא ברור מתי יתקיימו. יצוין כי החולה אינו אחד מהשחקנים או צוות הקבוצה. מועד חדש למשחקים יתואם על ידי מנהלת הליגות ויימסר בהמשך.

שלומי דורה מאמן הפועל אשקלון. לירון מולדובן
זעם בעפולה. שלומי דורה/לירון מולדובן

בהפועל עפולה, הקבוצה שמתמודדת נגד בני לוד על הזכות ללכת למבחנים, זועמים על החלטת המנהלת. גורמים במועדון כבר שוחחו עם אנשים במנהלת והביעו תרעומת על כך שמשחקי הקבוצה לא נדחים במקביל למשחקים של בני לוד, אך קיבלו תשובה שזו ההחלטה כעת.

בהודעה הרשמית של המועדון נמסר כי "אנו נמצאים במאבק ישיר מול בני לוד על ההישארות בליגה ובטוחים כי אי קיום המשחקים במקביל גורם לחוסר ספורטיבית משווע בלשון המעטה. אנו שואלים האם במנהלת מתכננים שבני לוד ואשקלון יסיימו את העונה לאחר הפועל עפולה? האם זו ספורטיבית? האם היה מדובר על מאבק אליפות בליגת העל גם כך היו נוהגים??"

"בנוסף, אנו רוצים לקבל הבהרה רשמית ממשרד הבריאות שהעובדה שנהג האוטובוס של קבוצת בני לוד שחלה בקורונה ושהה אצלנו ביום שני באצטדיון בעפולה עילית לא סיכן את שחקנינו". בעפולה התייעצו עם עורכי דין והתקבלה החלטה עקרונית שאם לא יידחה המשחק הערב הם יפנו לבית דין אזרחי כדי להוציא צו מניעה למשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • בני לוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully