וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: "אנחנו יודעים מתי סופרים את הכסף, ולשם נגיע מוכנים"

30.6.2020 / 9:48

האדומים יצאו מיד אליהו ברגשות מעורבים: ההפסד בסיום לעומת היתרון הממושך, והיכולת המעודדת של ג'רמי פארגו לעומת חוסר היציבות של תמיר בלאט. דבר אחד כבר הוכרע כנראה: הפיינל פור יתקיים בתל אביב

אולם הדרייב אין מחוטא לקראת החזרה מפגרת הקורונה/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

בסרטון: היכל קבוצת שלמה מתחטא לקראת חזרת הליגה

אם יש משמעות אמיתית ומרכזית אחת לניצחונה של מכבי תל אביב על הפועל ירושלים, אמש (שני) ביד אליהו, הרי שהיא מקרבת באופן משמעותי את הפיינל פור - כנראה נטול הקהל - ליד אליהו.

אם למישהו במחזיקת גביע המדינה הייתה תקווה לנצל את משחקי הבית העליון, והמפגש הכפול עם הצהובים בתוכם, כדי לחולל מהפך בפסגת הטבלה, הרי שהיא די נגוזה אתמול. מכבי צועדת במקום הראשון עם מאזן 2:22, בעוד לירושלים שאחריה 5:17, כשבקופה נותרו עוד ארבעה מחזורים.

שחקן הפועל ירושלים תמיר בלאט מול שחקן מכבי תל אביב סנדי כהן. דני מרון
0 מ-7, שש שלשות, 1 מ-7. המטוטלת של תמיר בלאט/דני מרון

מי שהפתיע לטובה את אנשי הקבוצה היה ג'רמי פארגו, שבהופעת הבכורה שלו במדיה שיחק הרבה יותר מכפי שתוכנן (21 דקות) ותרם 13 נקודות, ארבעה ריבאונדים וארבעה אסיסטים. בשבוע האחרון, הראשון שבו הרכז התאמן עם ירושלים, נטען כי הוא רחוק מכושר שיא, ויידרשו לו מספר שבועות כדי להפגין את יכולתו האמיתית.

לפחות על סמך משחקו הראשון, נראה כי לפארגו תהיה חשיבות עצומה, על רקע חוסר היציבות במשחקו ההתקפי של תמיר בלאט. לצד תצוגת שש השלשות ו-21 הנקודות שלו מהמשחק הקודם מול מכבי ראשון לציון, בלטו שני משחקי נפל שלו בטור הנקודות: 0 מ-7 וארבע נקודות במפגש הראשון עם הכתומים, ו-1 מ-7 מחוץ לקשת בדרך לשלוש נקודות בלבד אמש. הישראלי שמר על מספר אסיסטים חיובי (שישה, לעומת 10.5 בשני המשחקים הקודמים), אבל בהיעדרם של ג'ייקובן בראון ושלווין מאק, זקוקה לשחקן נוסף שיידע לייצר נקודות בקו האחורי.

"קצת הורדנו הילוך באינטנסיביות, ואנחנו יודעים שמכבי קבוצה מספיק איכותית כדי לנצל את זה", ניתח הסנטר עידן זלמנסון (עשר נקודות ושבעה ריבאונדים). "אנחנו צריכים ללמוד מזה ולהיות ממוקדים במשך 40 דקות. יש לנו גם דברים טובים לקחת מהמשחק. אנחנו יודעים מתי סופרים את הכסף, ולשם נגיע מוכנים. באופן אישי אני מרגיש טוב, אבל היו לי כמה פאשלות בצד ההגנתי בזמן שהייתי צריך להיות יותר מרוכז. אצפה במשחק ואראה את הטעויות שלי".

ג'רמי פארגו עם סולימאן בריימו שחקני הפועל ירושלים. דני מרון
הפתיע לטובה ושיחק יותר מכפי שתוכנן מלכתחילה. ג'רמי פארגו לצד סולימאן בריימו/דני מרון

"פארגו היה מצוין, ועזר לנו המון", הוסיף הסנטר. "הוא עדיין טרי אצלנו, ואני בטוח שלאט לאט נראה ממנו דברים יותר טובים. אני נהנה לשחק איתו. קשה לנו בלי האוהדים שלנו, הם נותנים לנו המון אנרגיה ונקודות במשחק. קצת התרגלנו לנושא הזה, ואני מקווה שמהר מאוד נחזור לשחק עם ים אדום מאחורינו".

בנוגע למצ'אפ עם האקס אמארה סטודמאייר, שהפגין את משחקו הטוב ביותר במכבי עם 17 נקודות ו-12 ריבאונדים, אמר זלמנסון: "אני לא חושב שזה היה שחקן אחד. יש להם גארדים שמושכים המון אש, והגבוהים שלהם נהנים מזה. אני בטוח שלמשחק הבא נגיע מוכנים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully