וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות ליגת העל ישלמו בעונה הבאה רק את מה שיוכלו

29.6.2020 / 19:39

בישיבת המנהלת הוחלט כי התקציבים ככל הנראה יקוצצו משמעותית וכך גם המשכורות. אם יוחזר הקהל, הכסף יילך אל השחקנים

צילום: דוברות בית"ר ירושלים

מנהלת הליגה נפגשה הערב (שני) לאור האירועים החמים של התקופה האחרונה כשבמוקד עמדה דרך ההתמודדות עם הבעיות הכלכליות שייווצרו למועדונים בעקבות הקורונה. הקבוצות הבינו שהן ישלמו בעונה הבאה רק מה שהן יכולות. אם לא יהיה קהל ולא תהיה איזושהי רשת ביטחון מהמדינה, הקבוצות ישלמו משכורות בקיצוץ משמעותי מאוד. אם הקהל יוחזר בשלב מסוים, כל הכסף יחולק בין השחקנים.

הדירקטוריון של מנהלת הליגות אישר היום את הצעת ההחלטה להשאיר למשך שנתיים נוספות את מצבת הזרים כפי ששוחקה בעונה החולפת. כזכור, כל קבוצה בליגת הבורסה לניירות ערך רשאית לרשום 6 שחקנים זרים, אך בו זמנית לשתף רק חמישה.

קבוצות ליגת העל דחו את הרעיון להקטין בעונה הבאה את כמות המשחקים בפלייאוף העליון ל 33 והשאירו את מתווה המשחקים כפי שהוא כעת עם 36 מחזורים. כזכור, הרעיון שהציעה המנהלת היה לקצר את כמות המשחקים של קבוצות הפלייאוף העליון על ידי קיום סיבוב אחד ואז מפגשי בית וחוץ בין המקומות העוקבים, כלומר הראשונה מול השנייה וכן הלאה.

אלונה ברקת נשיאת הפועל באר שבע. לירון מולדובן
הפתיעה רבים מהנוכחים כשהגיעה לישיבה. ברקת/לירון מולדובן

הישיבה של כל ראשי הקבוצות הייתה סוערת בעיקר בשל השמועות כי אנשים שונים מנסים לחסל את המנהלת ולהחזיר את ניהול הכדורגל להתאחדות. כמעט כל החברים במנהלת דחו את הרעיון. לישיבה הגיעה אלונה ברקת כנציגת הפועל באר שבע והפתיעה רבים מהנוכחים שהיו בטוחים שהיא עזבה את המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully