וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביט: "אין מאושר כמוני", אבו יונס: "בית"ר תחכי לנו, אנחנו מגיעים"

מאמן בני סכנין חגג את העלייה: "עשינו את זה כמו גדולים, שאפו לכולם". היו"ר עקץ והוסיף: "עשו יותר מדי ממה שקרה בדוחא"

צילום: דוברות בני יהודה

בווידאו: התגובה של אלישע לוי אחרי הניצחון של בני יהודה על קרית שמונה

אחרי עונה אחת בלבד הצליחה בני סכנין להבטיח הערב (שני) את חזרת אל ליגת העל. הקבוצה של אלדד שביט אמנם סיימה ב-0:0 מול הפועל קטמון, אבל בשל ההפסד של הפועל ראשון לציון במשחק המקביל היא הגדילה את הפער ממנה לשש נקודות כשביום חמישי מצפה המחזור האחרון של הליגה.

שחקני סכנין חגגו כמובן במשך דקות ארוכות על כר הדשא כשהמאמן המאושר אלדד שביט נזרק אל השמיים ומעורב מאוד בחגיגות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקני בני סכנין עם אלדד שביט. ברני ארדוב
קיבל הרבה אהבה מהשחקנים שלו. אלדד שביט/ברני ארדוב

המאמן המאושר של סכנין אלדד שביט אמר אחרי המשחק: "אין בכל העולם מישהו מאושר כמוני. עשינו הישג בלתי רגיל. עוד מעט אני אהיה מאושר עוד יותר כשאני אתחיל לעכל סופית שאנחנו בליגת העל והמירוץ נגמר. עשינו את זה כמו גדולים, שאפו להנהלה, שאפו לשחקנים".

יושב ראש סכנין מוחמד אבו יונס אמר: "אני אישית כן האמנתי. אם לא הייתי מאמין, לא הייתי בכדורגל. אלדד שביט מאמן מצוין, הוא חיבק את כולם ונתן שקט וביטחון עצמי לשחקנים. כולם אוהבים אותו ומשחקים בשבילו. כולם שמחים על המגרש. יש חגיגות בעיר. כל מה שהיה בדוחא זה היה ספונטני. כל מה שעברנו זה עשה את העלייה למתוקה. זה קרה ספונטנית והתקשורת התעסקה רק בזה ולא בדברים אחרים. כשזה קרה בקבוצות אחרות התקשורת לא עשתה מזה כל כך הרבה רעש.

"יש לי תחנת קורונה ואני עושה בדיקות על חשבוני, בסכנין יש 31 אלף תושבים, אין מקרה אחד של קורונה. עשינו בדיקות קורונה לכל השחקנים והכול יצא שלילי והכול בסדר. ניפחו את הדברים מעבר לכל פרופורציה. ביום חמישי יש לנו משחק אחרון, אנחנו צריכים להתכונן טוב. אחרי יום חמישי נצטרך להתחיל לחשוב על הצוות המקצועי, על השחקנים, ליגת העל זה לא משהו חדש בשבילנו. בית"ר ירושלים, תחכי לנו אנחנו מגיעים כבר".

שחקני בני סכנין חוגגים. ברני ארדוב
חגיגה גדולה של סכנין בטדי/ברני ארדוב

יו"ר ההתאחדות אורן חסון: "ברכות לבני סכנין על חזרתה למקומה הטבעי בליגת העל. הכדורגל הישראלי ייהנה שוב ביציעים ועל כר הדשא מהמגוון הנפלא שמרכיב את החברה הישראלית. סכנין, חברה קבועה בליגת העל, השכילה להתאושש מירידה כואבת ובזכות חזרת המשחקים עלתה באופן הספורטיבי ביותר לליגה הבכירה".

יושב ראש המנהלת ארז כלפון: "אני מבקש לברך את קבוצת בני סכנין על חזרתם המהירה לליגת העל. סכנין משמשת גאווה ומייצגת חשובה של המגזר הערבי בישראל. זו הזדמנות נהדרת לברך גם את מכבי פתח תקוה וגם את בני סכנין על נחישות, רצון והתמדה ושיתוף מוגבר של שחקני בית צעירים ישראלים. בהצלחה לשני המועדונים בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully