וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופטי הדרבי התל אביבי גל לייבוביץ' ודוד פוקסמן לא שובצו למחזור הקרוב

29.6.2020 / 14:30

פוקסמן כבר שובץ לדרבי של חיפה, אך בסופו של דבר הורד שמו מהשיבוץ כסוג של ענישה על כך שרשם משחק לא טוב בדרבי. בסביבתו טענו שהוא קיבל את ההחלטה בהבנה

פלייר אוהדי מכבי תל אביב חוגגים אליפות

בווידאו: אוהדי מכבי תל אביב חוגגים בקרית שלום

גל לייבוביץ' ודוד פוקסמן שהיו בהתאמה שופט המשחק ושופט ה-VAR בדרבי התל אביבי, לא שובצו למחזור הקרוב שייפתח מחר (שלישי) במשחק בין הפועל תל אביב להפועל באר שבע ויימשך עד יום חמישי. פוקסמן שהיה אתמול שופט רביעי במשחק בין הפועל כפר סבא לנס ציונה, כבר שובץ למשחק הדרבי החיפאי בו היה אמור גם להיות שופט רביעי, אבל הורד שמו מהשיבוץ לדרבי של חיפה כסוג של ענישה על כך שרשם משחק לא טוב כשופט VAR בדרבי התל אביבי. לייבוביץ' גם לא שובץ למחזור הקרוב אחרי שהיה השופט הראשי בדרבי התל אביבי.

כזכור הנהלת הפועל תל אביב שלחה מכתב זועם לאיגוד השופטים ובו פירטה את טענותיה נגד השיפוט בדרבי. איגוד השופטים עדיין לא השיב להפועל תל אביב וגם לא פירסם את החלטת הוועדה המקצועית לאירועי הדרבי, אך אמר את דברו כאשר לא שיבץ את השניים למחזור הקרוב בליגת העל. בסביבתו של פוקסמן טענו כי הוא קיבל בהבנה את ההחלטה.

השופט גל לייבוביץ'. דני מרון
לא ישפוט במחזור הקרוב. לייבוביץ'/דני מרון

יש לציין כי לא מעט שופטי ליגת העל טוענים כי מה שהם עוברים החודש עם כמות המשחקים שהם צריכים לשפוט תוך זמן קצר, זה תסריט שהוא על גבול הלא הגיוני ולא טבעי. שופטים מסויימים גם טוענים שיש כאן קושי עצום לשפוט כל כך הרבה משחקים בזמן קצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully