וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן השוערים של מכבי תל אביב מאשר: איביץ' שוקל ברצינות לחזור לפאוק סלוניקי

כריסטוס קלפקיס התראיין לתחנת רדיו ביוון והודה שהאפשרות לחזור לסיבוב נוסף בסלוניקי קורצת לאיביץ': "היחסים בינו לבין הבעלים התחזקו לאחרונה". בנוסף סיפר: "מכבי תל אביב לחצה שיישאר, אלך איתו לאן שיחליט"

האינסטגרם של גולדהאר

ביוון כבר מתייחסים לכך כמעט כאל עובדה מוגמרת: ולאדן איביץ' יסיים את תפקידו במכבי תל אביב אחרי שנתיים דומיננטיות, ויעבור לאתגר הבא בקריירה. אמש (ראשון) דווח בתקשורת היוונית שהמאמן הסרבי מחפש כבר תקופה ארוכה בית בסלוניקי - מה שמחזק עוד יותר את האפשרות שהוא בדרך חזרה לפאוק, הקבוצה ממנה הגיעה למכבי תל אביב.

אתמול קיבלו הדיווחים על ההתקרבות בין איביץ' לפאוק אישוש ממקור מוסמך, כשמאמן השוערים של מכבי תל אביב כריסטוס קלפקיס, מי שנחשב לאחד האנשים הקרובים לאיביץ', הודה בכך בפה מלא בריאיון לתחנת רדיו ביוון.

"חזרה לפאוק סלוניקי בהחלט עומדת על הפרק. זה משהו שולאדן שוקל ברצינות", אמר קלפקיס ל-Onsports. פאוק אמורה להיפרד בקיץ ממאמנה אבל פריירה, ואיביץ' שנמצא בקשרים מצוינים עם המועדון וגם נשוי לאישה מקומית הוא המועמד הטבעי להחליפו.

ולאדן איביץ' עם חריסטוס קלפקיס, מכבי תל אביב. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
"אלך איתו לאן שיחליט". קלפקיס/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

"איביץ' שמר על יחסים טובים מאוד עם כולם בפאוק. בתקופה הקרובה הוא ואיבן סאווידיס (בעלי פאוק) מדברים הרבה מאוד, אז ברור שזאת אופציה", סיפר קלפקיס. יחד עם זאת, מאמן השוערים ציין ש"ככל הידוע לי ולאדן עדיין לא קיבל החלטה לגבי עתידו. במכבי תל אביב מעריצים אותו ומאוד-מאוד רוצים אותו גם לעונה הבאה. הגישו לו הצעה להאריך חוזה, אבל עדיין לא ברור מה יקרה. דבר אחד אני יודע - לאן שהוא לא יילך, אני אלך אחריו. אני סומך עליו בעיניים עצומות, ובטוח שיקבל את ההחלטה הנכונה עבור הקריירה שלו".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully