וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנעליים של בריידי? ניו אינגלנד החתימה את קאם ניוטון

ה-MVP לשעבר ששוחרר מקרוליינה בעקבות שורת פציעות קיבל הזדמנות לשחק אצל ביל בליצ'יק לאחר שחתם על חוזה לעונה אחת תמורת 7.5 מיליון דולר

קאם ניוטון קרוליינה פנת'רס. AP
ינצל את ההזדמנות? קאם ניוטון/AP

קאם ניוטון מצא בית חדש. הלילה (בין ראשון לשני) דווח ב-ESPN שהקוורטרבק ששוחרר מקרוליינה במרץ הגיע לסיכום על חוזה לעונה אחת בניו אינגלנד, שם יקבל הזדמנות להתניע מחדש את הקריירה הדועכת שלו כאחד המועמדים להחליף את טום בריידי.

ניוטון בן ה-31, שנבחר ראשון בדראפט 2011 על ידי הפנת'רס, הפך במהירות לאחד הכוכבים הגדולים ב-NFL ואף זכה בתואר ה-MVP ב-2015 כשהצעיד את קבוצתו עד לסופרבול, אלא שבשנים האחרונות מעמדו דעך במהירות בשל שורת פציעות, ובתום העונה החולפת קרוליינה החתימה במקומו את טדי ברידג'ווטר.

בסופו של דבר, מדובר בעסקה טובה לשני הצדדים. ניו אינגלנד תנסה לאתר את קוורטרבק העתיד שלה, בזמן שניוטון ינסה להוכיח לה שהוא ראוי. כל הצדדים מודעים לכך שלא יצליח לשחזר את עונת 2015 האדירה, אבל מקווים שיעשה די על מנת להוביל את הקבוצה לפלייאוף. בכל מקרה, משעמם לא יהיה עם הקוורטרבק האקסצנטרי, וברשת מסתלבטים על ההתאמה האופנתית של המועדון אליו, כפי שניתן לראות בציוצים שלמעלה.

בינתיים, הפטריוטס ייפרדו מ-1.1 מיליון דולר ואיבדו בחירת דראפט, לאחר שצוות טלוויזיה שלהם צילם את קווי המגרש והספסלים במשחקים מול סינסינטי וקליבלנד בראונס השנה. בנוסף, הקבוצה לא תורשה לצלם ב-2020 בכלל בזמן המשחק. יש דברים שפשוט לא משתנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully