וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן NFL לשעבר נעצר בחשד לאונס של סטודנטית בת 21 בג'ורג'יה

בקארי רמבו בן ה-29, ששיחק בליגת הפוטבול במשך חמש שנים, הואשם על ידי הצעירה כי פגע בה מינית בליל שבת. הוא נעצר ללא אפשרות לשחרור בערבות

שחקן ה-NFL בקארי רמבו במדי מיאמי דולפינס 2016. GettyImages
בקארי רמבו במדי מיאמי דולפינס/GettyImages

בקארי רמבו, שחקן NFL לשעבר שהיה גם אול-אמריקן בקולג', נעצר השבוע בחשד לאונס של צעירה בת 21 בג'ורג'יה. על פי דו"ח המעצר שלו, רמבו בן ה-29 נכלא אמש בגלל טענות לאונס שאירע לכאורה ב-13 ביוני.

על פי הדיווח ב-TMZ, השוטרים סיפרו כי סטודנטית בת 21 מאוניברסיטת ג'ורג'יה טענה בפניהם כי נאנסה לאחר קריאה שקיבלו בשבת מדירה בעיר את'נס שבמחוז קלארק בג'ורג'יה, ולאחר מכן הם השיגו צו למעצרו של רמבו. שחקן הפוטבול נמצא כעת בכלא ללא אפשרות לשחרור בערבות.

רמבו היה כוכב מכללות בימיו כסייפטי של ג'ורג'יה בולדוגס, כאשר הגיע לקמפוס ב-2009. הוא נבחר כאול-אמריקן ב-2011 ועדיין מחזיק בשיא בית הספר עם 16 חטיפות. הוא נבחר בסיבוב השישי בדראפט 2013 על ידי וושינגטון רדסקינס, ורשם חמש שנים של עליות ומורדות בשלוש קבוצות שונות ב-NFL. ההופעה האחרונה שלו בליגת הפוטבול הבכירה הייתה ב-2016 כשחקן מיאמי דולפינס.

בשנתיים האחרונות חזר רמבו למכללה שלו והיה חלק מצוות התמיכה של הבולדוגס, לקראת מבחנים שבסופם אולי היה מתקבל לצוות המקצועי.

  • עוד באותו נושא:
  • NFL
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully