וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "לקלופ לקח חמש שנים לבנות את ליברפול"

27.6.2020 / 23:37

מאמן מכבי חיפה סיכם עונה אחרי הניצחון 1:2 על הפועל באר שבע והאליפות הרשמית של מכבי תל אביב: "עשיתי טעות ב-4:3". אליניב ברדה: "יש לנו מטרת על - גמר הגביע"

התגובות בתום המשחק מול הפועל באר שבע, פלייר/דוברות מכבי חיפה

בווידאו: תגובות בתום ניצחונה של מכבי חיפה על הפועל באר שבע

במכבי חיפה היו מרוצים הערב (שבת) בתום הניצחון 1:2 על הפועל באר שבע במסגרת המחזור ה-33 בליגת העל. השחקנים של מרקו בלבול היו טובים יותר, ורשמו ניצחון שלישי ברציפות בפלייאוף, ושני ברציפות על היריבה מבירת הנגב לאחר שגברו עליהם 1:3 במחזור הקודם במשחק אותו אירחה באר שבע באשדוד.

הירוקים עלו ליתרון משער של ניקיטה רוקאביציה (12) שכבש את שערו ה-20 העונה בליגה, אך האורחת השוותה משער של בן שהר (48). לשמחתם של הירוקים, סינטיאהו סלליך המשיך ברצף הכיבושים שלו (61) וניצח למרקו בלבול את המשחק. שער שיוויון יפהפה של אנתוני וארן נפסל להפועל באר שבע, שנותרה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-16 לאחר שאורן ביטון פגע במאבוקה וראה כרטיס צהוב שני.

מאמן הירוקים מרקו בלבול אמר בסיום: "ברור שלא נכנסנו טוב לפלייאוף, אבל אם נסתכל בסך הכל על התמונה הכוללת - הקבוצה עשתה 69 נקודות בעונה, כבשה הכי הרבה שערים, מתקדמת. שחקנים התקדמו לנבחרת. פשוט הייתה יריבה שלקחה אליפות - קבוצה מאוד חזקה שספגה רק שמונה שערים בעונה. אני חושב שגם מכבי חיפה הייתה קבוצה מצויינת העונה הזאת. אני בטוח שנמשיך ללכת קדימה ולהשתפר. הבחורים הראו היום אופי". כשנשאל על סלליך השיב המאמן: "אני שמח שסלליך מראה שיפור, הוא קיבל מכם לא מעט ביקורות במהלך העונה, אבל הוא שחקן מצויין. אני גאה בו".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"מכבי חיפה הייתה קבוצה מצויינת העונה". מרקו בלבול/אדריאן הרבשטיין

על הישגיו העונה: "לקלופ לקח חמש שנים לבנות את ליברפול. יש משחקים שגם אני עשיתי טעויות, אף אחד לא מושלם. במשחק שהפסדנו 4:3 יכולנו לעשות דברים אחרת, אולי גם במשחק מול הפועל תל אביב בתחילת הפלייאוף - יש משחקים שאני לוקח עליי".

על העונה הבאה: "אני לא מתעסק בעתיד שלי. אני מאוד אוהב את מכבי חיפה, גדלתי פה מגיל 8. אני יודע מה השאיפות של מכבי חיפה אני יודע איך להביא אותה לשם. אני מאמין שהקהל פה עוד יראה את הקבוצה בליגת האלופות בעתיד".

ניקיטה רוקאביציה: "מספר השערים שכבשתי הוא הכי גבוה שכבשתי בקריירה שלי אז אני שמח. נותרו לנו עוד משחקים לשחק, אבל זה מדהים. בלי חבריי לקבוצה לא הייתי יכול לעשות זאת, כך שאני שמח. בעונה שעברה היינו במקום לא טוב, כך שמה שעשינו במהלך השנה וחצי האחרונות זה מדהים. הייתה לנו עונה נהדרת השנה. זה מאוד מאכזב לא לזכות באליפות, אבל בכל זאת אני מאוד גאה בקבוצה. מרקו עשה עבודה נהדרת. השתפרנו מאוד כקבוצה. יש לי עוד שנה בחוזה, אני לא מתכוון לדבר על הצעות כאלה או אחרות. אני נהנה פה ואני אוהב את השחקנים והאוהדים".

אליניב ברדה עוזר מאמן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
לא רוצה לדבר על העונה הבאה. אליניב ברדה/אדריאן הרבשטיין

עוזר מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה, שהחליף את יוסי אבוקסיס המורחק על הקווים: "אני חושב שהחבר'ה יכולים להית מרוצים מהעבודה הקשה שהם נתנו היום. אני מרוצה, בטח לאחר שנשארנו בעשרה שחקנים. כמאמן לא הרגשתי את החיסרון המספרי שלנו. מבחינת תוצאות אנחנו עושים פלייאוף לא טוב, אפילו לא טוב בכלל. כולנו היינו רוצים להיראות יותר טוב, אבל יש לנו מטרת על - גמר גביע המדינה. על השנה הבאה: "כל מה שנוגע לעונה הבאה אני לא רוצה להתייחס אליו".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully