וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרגשות במכבי תל אביב: "כולם רוצים לפתוח בדרבי הזה"

27.6.2020 / 8:39

בניגוד למשחק מול הפועל חיפה באמצע השבוע, הפעם קיימת דריכות שיא בקרב השחקנים לפני מה שאמור להיות משחק האליפות (21:00, ספורט5): "ברור ששחקני הפועל ירצו לקלקל לנו, זה טבעי". איביץ' מתלבט לגבי ההרכב

אוהדי מכבי תל אביב בתהלוכה לפני הדרבי, פלייר/מקור לא ידוע, הועבר בווטסאפ

דריכות והתרגשות אצל שחקני מכבי תל אביב לקראת הדרבי הערב (שבת, 21:00, ספורט5) בסופו אמורה הקבוצה לחגוג רשמית אליפות שנייה ברציפות. בניגוד לאדישות מסויימת שהיתה לפני המשחק מול הפועל חיפה באמצע השבוע, שגם בסיומו היתה יכולה להבטיח אליפות אבל אז היתה תלויה בתוצאה של מכבי חיפה, הפעם מתארים שחקני מכבי תל אביב התלהבות ותכונה רבה בקרית שלום - בין היתר בשל האפשרות לחגוג דווקא בדרבי.

"בטוח ששחקני הפועל תל אביב ירצו לקלקל לנו את החגיגה", אמרו אתמול שחקנים במכבי תל אביב. "זה ספורט וזו יריבות וזה טבעי, בטח כשניצחנו אותם שלוש פעמים העונה". שחקנים בקבוצה גם סיפרו שמאז המשחק מול הפועל חיפה, נראה היה באימונים שרק החלה העונה. "כולם רוצים לשחק במשחק הזה. כולם רוצים לפתוח בדרבי הזה. אפשר היה להרגיש על כולם שהם רוצים לקחת חלק מההתחלה. מהדקה הראשונה. לא בכל עונה אתה יכול לזכות באליפות יותר משנה מאז שהתחלנו להתאמן".

סיבה נוספת לתחרות על ההרכב השבוע מלבד השאיפה לפתוח במשחק האליפות היא העובדה שולדאן איביץ' אכן עומד לשבור את הראש בנוגע ל-11 שיעלו. מספר שחקנים קיבלו ממנו צ'אנס בהרכב במשחק האחרון ולקחו אותו, ומצד שני הוא רוצה לחזור אל השחקנים שרצו לאורך כל העונה בהרכב וכך בסופו של דבר צפוי להיות.

שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
הערב זה יקרה?/דני מרון

בקבוצה שבו וקראו גם אמש והבוקר לאוהדים לא להגיע לבלומפילד. אבל קרוב לוודאי שכמה מאות אוהדים לא יקשיבו וכאן תהיה משמעות גדולה למשטרה שמתכוונת לפרוש כוחות רבים מסביב לאיצטדיון ובמעגלים יותר רחוקים כדי למנוע גם עימותים בין אוהדים משני המחנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully