וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנועת "רגבים" במכתב לבית"ר ירושלים: נסיר את המודעות מהאוטובוסים

26.6.2020 / 12:31

בתנועה חזרו בהם ויסירו את השלטים אחרי שסירבו לעשות זאת לפני מספר ימים. בבית"ר ירושלים לא מתכוונים למשוך זאת לעימות משפטי

פלייר חיים סילבס אחרי ה-1:1 של הפועל חיפה מול בית"ר ירושלים/דוברות הפועל חיפה

בווידאו: אורי מגבו שחקן בית"ר ירושלים

לפני מספר ימים שלחה בית"ר ירושלים מכתב התראה לפני תביעה לתנועת "רגבים" בעקבות הופעת סמל המועדון במודעות שפרסמה התנועה על גבי אוטובוסים כחלק מקמפיין שהיא מנהלת נגד "עסקת המאה". באחת המודעות בקמפיין מופיע בצד ימין סמל המועדון לצד הכיתוב "כן לריבונות". מצד שמאל של המודעה מופיע סמלה של הפועל תל אביב והכיתוב "לא למדינה פלסטינית". באמצע המודעה מופיעה תמונתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ומעליה הכיתוב "ההיסטוריה תשפוט".

בבית"ר ירושלים פנו לתנועת "רגבים" בדרישה להסיר את המודעה ולפרסם התנצלות מיידית, טענו שהתנועה לא ביקשה רשות להשתמש בסמל המועדון ושמדובר בניסיון להציג אותו כמזוהה פוליטית, דבר שמהווה עבירה על תקנון ההתאחדות. על פי המכתב, במסגרת הפרסום רומזת תנועת "רגבים" על תמיכת המועדון בעקרונותיה, בעוד שידוע שאין בין "רגבים" לקבוצה שום קשרים כלשהם והמועדון לא הצהיר או רמז על תמיכה בתנועה. בבית"ר ירושלים ציינו כי מעולם לא הביעו דעה כזאת או אחרת בהקשר ל"רגבים".

מודעה של תנועת רגבים עם הסמל של בית"ר ירושלים. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
הסמל של בית״ר ירושלים על המודעה של ״רגבים״/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

במכתב התשובה של התנועה למועדון נכתב כי הם אינם מתכוונים להתנצל וכי אין כוונה להוריד את המודעות. הם דוחים את הטענות על שימוש לא חוקי בסמל המועדון, מכיוון שהוא נרכש בצורה חוקית דרך אתר Shutterstock, ובאתר לא הייתה שום הגבלה על שימוש בתמונה. כעת משתנים פני הדברים כאשר התנועה שלחה למועדון מכתב ובו היא מבהירה כי היא מוכנה להסיר את השלטים בתנאי שהקבוצה תודיע שהיא מסתפקת בכך ואינה מתכוונת למשוך זאת לעימות משפטי. בבית"ר ירושלים הסכימו לבקשה והתנועה התחייבה להסיר את כל הפרסומים.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully