וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בהפועל עפולה שיובל טיטלמן נדבק בנגיף הקורונה

26.6.2020 / 11:56

טיטלמן סובל מכאבי בטן ושלשולים והחשש הוא שהוא נדבק מאחד מאנשי בני לוד. בקבוצה עדכנו את מנהלת הליגה. במועדון יגישו עתירה לצו מניעה למשחקי הקבוצה וכן למשחקיה של אשקלון, עד שלוד תשחק

חגיגות העלייה של בני סכנין/צילום וידאו: מישה סטפנוב

בווידאו: שחקני בני סכנין חוגגים עם האוהדים

בהפועל עפולה חוששים ששחקן הקבוצה יובל טיטלמן נדבק בקורונה והודיעו על כך למנהלת הליגה. טיטלמן סובל מכאבי בטן ושלשולים והחשש הוא שהוא נדבק מאחד מאנשי בני לוד ששהה באצטדיון בעפולה.

עם או בלי קשר לטיטלמן, בעפולה יגישו עתירה לצו מניעה למשחקיה של הקבוצה ושל הפועל אשקלון עד אשר בני לוד ישחקו. בעפולה התרעמו על חוסר הספורטיביות שנוצרה בשל הבידוד אליו נכנסו אנשי בני לוד והדחייה של המשחקים שלהם: "איך יכול להיות שבמקום מלחמת עולם ספורטיבית בין אשקלון לבני לוד, אשקלון עשויה להגיע למשחק כשהיא כבר ירדה ליגה ובלי חשק לשחק?", תהה גורם בעפולה. בקבוצה מצפים שההתאחדות והמנהלת ישנו את ההחלטה וידחו את המשחקים של כל המעורבות במאבק ההישרדות. "אם זה היה ליגת העל זה לא היה קורה אבל פה זה כנראה נוח", אמר אותו גורם.

יובל טיטלמן שחקן הפועל עכו. קובי אליהו
בעפולה עדכנו את המנהלת. טיטלמן/קובי אליהו

במועדון גם קיבלו מסרים מבעלי קבוצות אחרות שצריכות לשחק מול לוד, שייתכן ולא יוכלו לחייב את השחקנים הבכירים לשחק במשחקים הדחויים שכן הם יצטרכו לשלם להם כסף נוסף מעבר לחוזיהם, מה שיפגע אף יותר בספורטיביות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully