וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגדות ליברפול מתמוגגות: קראגר עוקץ את נוויל, בניון ורוזנטל מתרגשים

הנציגים הישראלים מברכים, ג'רארד מאושר, פאולר מכתיר את קלופ ל"אלוהים" החדש, וגם רפא בניטס שולח ד"ש. התגובות בעולם הכדורגל

מתוך טוויטר

30 שנות המתנה מייסרות וקשות עברו על אוהדי ליברפול, והסתיימו אמש (חמישי) עם הזכייה ה-19 של המועדון באליפות אנגליה. במהלך השנים עברו באנפילד שחקנים ומאמנים שניסו לשבור את הבצורת ללא הצלחה, אבל היום כולם חגגו יחד את האליפות המוקדמת בתולדות הפרמיירליג.

"זה הישג פנטסטי של חבורה אדירה של שחקני על, בניצוחו של מאמן על", שיבח סטיבן ג'רארד האגדי, ששמט את התואר לא אחת במהלך הקריירה. "זה מגיע לאוהדים שחיכו לזה במשך 30 שנה. תנו למסיבה להתחיל!".

ג'יימי קראגר, עוד שחקן אגדי של המועדון שלא זכה לחגוג אליפות, הודה שלא האמין שיראה את ליברפול אלופה בזמן הקרוב. אמש הוא שמח להתבדות, והוסיף עקיצה קטנה לגארי נוויל כששיתף "תמונה" שלו במדי ליברפול עם שמפניה. "כשקלופ הגיע לכאן לפני שנתיים הוא הבטיח להפוך את הספקנים למאמינים. אני הייתי אחד מאותם אנשים שהרימו ידיים לגבי האפשרות שליברפול תזכה באליפות. אחרי מה שקרה ב-2009, איבדתי את האמונה. לא חשבתי שאראה מצעד חגיגות אליפות במרסיסייד בימי חיי, אבל אני שמח שטעיתי".

גם שני השחקנים הישראלים שעברו בליברפול, רוני רוזנטל ויוסי בניון, היו בין המברכים. רוזנטל כתב באינסטגרם: "אני מאוד גאה שהייתי חלק מהמועדון הזה, מברך את כל מי שלקח חלק באליפות, את השחקנים והקהל על ההישג המדהים. שוב אלופים". בניון כתב: "ברכות למועדון המדהים הזה!".

גארי נוויל "חוגג" את האליפות של ליברפול. מתוך חשבון הטוויטר של ג'ימי קראגר, צילום מסך
הציוץ של קראגר: נוויל "חוגג" עם שמפניה/צילום מסך, מתוך חשבון הטוויטר של ג'ימי קראגר

אגדת ליברפול קני דלגליש התראיין ל-BT ושיבח בעיקר את יורגן קלופ. "השנתיים האחרונות מאז שהוא הגיע היו חיוביות מאוד. הוא פנטסטי ומגלם את כל מה שמועדון הכדורגל של ליברפול עומד עליו. הם ראויים לכל מה שהם זכו. קדימה וקדימה. יש לנו עוד הרבה ימים יפים לחכות להם כל עוד יורגן כאן". דלגליש גם הודה לאוהדי ליברפול שלא נסעו בהמוניהם לסטמפורד ברידג' לאור המצב ואיסור ההתקהלויות. דלגליש גם הרים כוס שמפניה לכבוד יורגן קלופ והשחקנים ואמר: "זה כל כך קשה לשלוט בכדורגל האנגלי מבחינת איכות כשיש את מנצ'סטר סיטי".

גם שחקן העבר פיל תומפסון התרגש. "ליברפול היא האלופה הנצחית של אנגליה, אבל בעשורים האחרונים לא הצלחנו לשים את הידיים על התואר. עכשיו מגיעות ליורגן קלופ והשחקנים כל הברכות. היה תענוג לצפות בהם העונה".

ראפה בניטס, עוד אחד שלא שתה מהבאר, צייץ: "ברכות לליברפול. אחרי 30 שנה, החלום סוף סוף מתגשם. אני מאושר עבורם!".

גם בעל המניות לברון ג'יימס מתרגש

רובי פאולר, שזכה מאוהדי ליברפול לכינוי "אלוהים", אמר שכעת הוא מוכן לוותר על הכינוי ולהעביר אותו ליורגן קלופ. "יורגן הוא אלוהים עכשיו, אין אפשרות אחרת. אני נותן לו את זה בשמחה. אני מאושר לחוות את הרגע הזה יחד עם ליברפול".

גראהם סונס, מאמן ליברפול בעבר, אמר: "זו קבוצה אדירה, מיוחדת, שממשיכה ללכת קדימה ולהשתפר ככל שהזמן עובר. אף אחד לא נהנה לשחק מולם, כי אתה חייב להילחם. בכל פעם שהם נכנסים למגרש, המאמן שלהם גורם להם להשאיר שם הכל. כשאתה מחבר את הרצון הזה עם האיכויות שיש להם בסגל, הם חתיכת קבוצה".

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully