וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות ענק מחוץ לאנפילד, קלופ בכה: "זה מוקדש לדלגליש וג'רארד"

אלפי אוהדים מאושרים התקהלו בניגוד להנחיות ו"הרעידו את מרסיסייד", השחקנים חגגו במסיבה פרטית, והמאמן גנב את ההצגה עם נאום מרגש: "ננצור את התמונות הללו לנצח". הנדרסון: "קלופ שינה הכל"

מתוך טוויטר

חגיגות ענק בליברפול אחרי האליפות הראשונה זה 30 שנה. המייטי רדס הבטיחו הערב (חמישי) את הזכייה בתואר אחרי שמנצ'סטר סיטי הפסידה 2:1 לצ'לסי והפער בין השתיים נותר 23 נקודות כשבקופה עוד 21 כשיש עוד שבעה משחקים לסיום העונה. מיד עם סיום המשחק נהרו לאיזור אצטדיון אנפילד אלפי אוהדים מאושרים, שהתקהלו בניגוד להנחיות, הדליקו אבוקות ונפצים, ועל פי הדיווח ב-BBC "הרעידו את מרסיסייד". "ליברפול אלופה, אז למי אכפת מהקורונה המחורבנת?", שרו האוהדים, והמשיכו בשירי הלל לגיבורי האליפות - מיורגן קלופ ועד אחרון השחקנים.

שחקני ליברפול, לעומת זאת, חגגו יחדיו במסיבה פרטית בה צפו במשותף במשחק ההכתרה שלהם. מיד כשנשמעה שריקת הסיום, פתחו בריקודים ושירים.

אוהדי ליברפול חוגגים מחוץ לאנפילד. AP
אוהדי ליברפול חוגגים מחוץ לאנפילד/AP
אוהדי ליברפול חוגגים אליפות מחוץ לאנפילד. AP
אוהדי ליברפול חוגגים אליפות מחוץ לאנפילד/AP
אוהדי ליברפול חוגגים אליפות מחוץ לאנפילד. AP
אוהדי ליברפול חוגגים אליפות מחוץ לאנפילד/AP

הנאום הנרגש של קלופ

מאמן ליברפול יורגן קלופ. מתוך טוויטר, צילום מסך
דמעות של אושר. קלופ/צילום מסך, מתוך טוויטר

מאמן ליברפול ואולי הגיבור המרכזי בהישג הגדול יורגן קלופ עלה לשידור ב"סקיי" ואמר: "אין לי מילים. זה בלתי ייאמן, הרבה מעבר למה שחשבתי שאפשרי. לזכות באליפות עם המועדון הזה זה דבר מדהים. זה בשביל קני דלגליש, בשביל סטיבי ג'רארד, בשביל כולם. המשחק של מנצ'סטר סיטי היה מתוח מאוד ולא רציתי להיות מעורב בזה יותר מדי. הייתה עונה קשה, אבל השחקנים שלי מדהימים. מה שהם עשו בשנים האחרונות הוא יוצא דופן וזה תענוג צרוף לאמן אותם. יש אנחת רווחה גדולה בגלל שהייתה הפסקה של שלושה חודשים ואף אחד לא ידע אם העונה תחזור ואיך. זה בשביל כל האוהדים שלנו. אני מקווה שהם חוגגים, זה הכול בלב ובראש שלנו, אנחנו עושים הכול ביחד וזה אושר לעשות את זה בשביל האוהדים האלה.

"אנחנו בבועה. חוץ מהחגיגות הלילה, אנחנו לא עודים כלום. אנחנו הולכים לאימונים ואז הביתה, זה כל מה שאנחנו עושים. השחקנים בילו ביחד הלילה. זה עדיין קשה והרבה אנשים סובלים מהמצב, אבל לא יכולנו להתאפק הלילה. חשוב מאוד לחגוג כי אלה רגעים בלתי נשכחים. יש לנו תמונות מהעונה ועכשיו יש לנו תמונות של חגיגות וניצור תמונות כאלה בעתיד עם מצעד שנקיים עם האוהדים".

הקפטן ג'ורדן הנדרסון נתן את מלוא הקרדיט ליורגן קלופ: "מהיום הראשון הוא שינה כאן הכל. הלכנו בעקבותיו, וזה השתלם. אצל יורגן מה שרואים זה מה שמקבלים. כל הבדיחות במסיבות העיתונאים והתשוקה על הקווים...זה הוא. ברור שיש לו צד קצת יותר אישי עם השחקנים, אבל הוא מוצא את האיזון המושלם בין להיות חבר של השחקנים לבין להיות קשוח בדיוק בדיוק המידה נכונה כשיש בזה צורך. הוא מנהיג ענק, בן אדם ענק, וכולנו מאמינים בו".

הנדרסון הוסיף: "למען האמת, נגמרו לי המילים. אתה חושב על הרגע הזה, וזה בלתי ייאמן. זה רגע שלא נשכח לעולם. התחושה מדהימה, ואני כל כך מאושר עבור כולם - השחקנים, המועדון, העיר כולה. אני מלא גאווה".

גם וירג'יל ואן דייק נראה נרגש בסיום. "מדהים להיות חלק מחבורה כזו של שחקנים. בעונה שעברה זכינו בליגת האלופות והשנה הבאנו את עצמנו לרמה עוד יותר גבוהה. אנחנו כל כך יציבים. זו תחושה נפלאה. מהרגע הראשון שהצטרפתי לקבוצה, כולם היו חלק מזה. מהשחקנים ועד עובדי התחזוקה באנפילד, כולנו רצינו אותו דבר. יש לנו קשר מדהים גם מחוץ למגרש, וזה עושה את ההבדל".

הציוץ הג'נטלמני של מנצ'סטר סיטי

צפו בחגיגות של אוהדי ליברפול

אגדת ליברפול קני דלגליש התראיין ל-BT ואמר: "השנתיים האחרונות מאז שיורגן קלופ הגיע היו חיוביות מאוד. הוא פנטסטי ומגלם את כל מה שמועדון הכדורגל של ליברפול עומד עליו. הם ראויים לכל מה שהם זכו. קדימה וקדימה. יש לנו עוד הרבה ימים יפים לחכות להם כל עוד יורגן כאן". דלגליש גם הודה לאוהדי ליברפול שלא נסעו בהמוניהם לסטמפורד ברידג' לאור המצב ואיסור ההתקהלויות. דלגליש גם הרים כוס שמפניה לכבוד יורגן קלופ והשחקנים ואמר: "זה כל כך קשה לשלוט בכדורגל האנגלי מבחינת איכות כשיש את מנצ'סטר סיטי".

סטיבן ג'רארד: "ברכות לליברפול על הזכייה באליפות. הישג מדהים מצד סגל אדיר של שחקנים עם מאמן ברמה הכי גבוהה שיש וצוות אימון נהדר. אבל הכי חשוב שהאוהדים ייהנו אחרי שחיכו 30 שנה. בואו נתחיל במסיבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully