וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאר שבע לא ימנעו מאבוקסיס לעבור לנבחרת, אבל מעדיפים שיישאר

25.6.2020 / 15:53

בקבוצה מודעים לכך שמאמנם הוא אחד המועמדים המובילים לרשת את הרצוג ולא ימנעו ממנו מעבר לנבחרת למרות שיש לו חוזה לעוד עונה. אם אבוקסיס יעזוב, תיפתח האפשרות למרקו בלבול להחליפו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בהפועל באר שבע מבינים שהמאמן שלהם הוא אחד המועמדים המובילים לאימון נבחרת ישראל ובניגוד לאברהם גרנט ולאייל ברקוביץ' הפנויים מכדורגל, להם יש חוזה עם יוסי אבוקסיס לעונה הבאה. בקבוצה רוצים כעת להתרכז במשחקי הליגה שנותרו לסיום העונה ובעיקר בגמר גביע המדינה מול מכבי פתח תקוה בחודש הבא, אבל ההתעסקות התקשורתית באבוקסיס תלווה אותם עד שתהיה הכרעה בהתאחדות לכדורגל וספק אם זה משרת את המועדון.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
המאמן הבא של הנבחרת? יוסי אבוקסיס/דני מרון

שני דברים לפחות סגורים ונעולים מבחינת המועדון. הראשון, הפועל באר שבע לא תמנע מאבוקסיס לאמן את הנבחרת חרף העובדה שיש לו חוזה לעונה הבאה. במועדון יודעים שאי אפשר להגיד לא לנבחרת ולכן לא יוכלו לעצור את אבוקסיס. אגב, במידה שאבוקסיס יקבל הצעה לאמן את הנבחרת הוא יצטרך לוותר על כסף, שכן בהפועל באר שבע חוזהו לעונה הבאה עומד על שכר של 80 אלף שקל נטו בחודש ואילו בנבחרת מתכוונים לשלם 50 אלף שקל נטו בחודש. בעניין הזה צריך להוסיף כי אבוקסיס יתבקש לקצץ בבאר שבע ולכן בסופו של דבר ההפרש לא יהיה כל כך גבוה לרעתו אם יאמן את הנבחרת.

עוד עניין סגור בבאר שבע: בקבוצה אולי יוכלו למצוא מאמן זול יותר במידה שאבוקסיס יעזוב ובכך לחסוך כסף, אבל עדיין טוענים במועדון ששווה להם לשלם את השכר של המאמן כדי שהוא ישאר. למרות שבליגה הפועל באר שבע מגלה יכולת בינונית עד רעה בפלייאוף הזה, בקבוצה משוכנעים כי אבוקסיס הוא האיש הנכון להמשיך על פי חוזהו בעונה הבאה. במידה שאבוקסיס יעזוב לנבחרת ישראל, תיפתח האפשרות למרקו בלבול להגיע להפועל באר שבע במקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully