וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול נוגעת באליפות, באנגליה מתמוגגים: "הכדורגל לא אמור להיות משוחק ככה"

המרסיסיידרס סיפקו הצגה גדולה ב-0:4 על קריסטל פאלאס, ליניקר: "קבוצה אדירה". קלופ: "השחקנים שיחקו כאילו אנפילד היה מלא"

אתר רשמי

בווידאו: אימון מנצ'סטר סיטי

ליברפול השכיחה את ה-0:0 המשמים עם אברטון והוכיחה אמש (רביעי) פעם נוספת בדיוק עד כמה היא אימתנית. מוליכת הפרמרייליג הביסה 0:4 את קריסטל פאלאס, והאליפות הראשונה זה 30 שנה תובטח הערב באופן רשמי אם סגניתה מנצ'סטר סיטי לא תצליח לנצח את צ'לסי.

"איזו קבוצה אדירה", התמוגג גארי ליניקר. "הציפייה הארוכה כמעט הסתיימה. בלי ספק ההחלטה הנכונה לסיים את הפרמיירליג ולהכתיר את האלופה הראויה הזו". פרשן BBC ג'ון מארי הוסיף: "הכדורגל לא אמור להיות משוחק ככה, ורק תדמיינו שהמשחק הזה היה מתקיים מול אנפילד מלא וגועש. ליברפול שיחקה כדורגל פנטסטי".

גם שחקן העבר של המועדון מארק לורנסון כבר סופר את הדקות עד שהאליפות תהפוך רשמית: "המשחק הזה היה ההיפך המוחלט מהדרבי. לשחק ללא קהל זו חוויה סוריאליסטית, אבל היא לא עצרה את ליברפול. גם פאביניו הוא החתמה טובה - אני לא זוכר שיורגן קלופ רכש מישהו שלא הפך להחתמה טובה, מלבד לוריס קאריוס".

טרנט אלכסנדר ארנולד, שפתח בחגיגה עם בעיטה חופשית מושלמת, סיכם: "החבר'ה היו טובים מאוד. זה היה משחק קשה, ובשביל משחק ראשון באנפילד מאז הפגרה, הוא לא יכול היה ללכת טובה יותר. הופעה ממש טובה, אחת הטובות העונה. אנחנו קרובים מאוד לאליפות, אבל הרבה יכול לקרות בליגה הזאת. עבדנו קשה, בדיוק על זה תמיד חלמנו. נתמקד בעצמנו ולא בסיטי, יש לנו עוד שבעה משחקים וננסה להוציא בהם 21 נקודות".

על הביצוע הנהדר אמר: "התאמנתי רבות על בעיטות חופשיות, נגד אברטון היו לי כמה בעיטות שלא נכנסו. ההשוואות לדייויד בקהאם, בועט החופשיות הטוב בתולדות הפרמיירליג, מחמיאות מאוד. אבל יש לי עוד הרבה לעשות".

מוחמד סלאח הוסיף: "זה היה נהדר לנצח ככה, זו היתה הופעה מצוינת. לכל השחקנים יש הרבה מוטיבציה לזכות באליפות ואנחנו מנסים לשחק את הכדורגל הכי טוב שאפשר גם ללא קהל. אני מרגיש נפלא כאן, ליברפול לא זכתה באליפות כל כך הרבה זמן ומהרגע שהגעתי אמרתי שזו המטרה".

יורגן קלופ שוב התגאה בשחקניו: "הם שיחקו כאילו האצטדיון היה מלא. האווירה היתה נהדרת. בלי ספק, זה היה משחק הלחץ הטוב ביותר שאי פעם ראיתי מאחורי דלתיים סגורות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully