וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 24.6: אינטר ממשיכה לצאת נגד מעבר של לאוטרו מרטינס לברצלונה

עוד בברצלונה: "ליאו מסי אישר" את עסקת החליפין עם יובנטוס, ארתור ופיאניץ' יעשו את הדרך ההפוכה. "טיאגו אלקנטרה רוצה לעזוב את באיירן מינכן לליברפול", בירם כיאל האריך חוזה בברייטון עד לסוף העונה

אתר רשמי

העברות

* יום עמוס בארסנל: דויד לואיז חתם עם חוזה לעונה נוספת, בעוד אופציות הרכישה של סדריק (מסאות'המפטון) ופאבלו מארי (מפלמנגו) מומשו. דני סבאיוס סיכם על הארכת תקופת ההשאלה מריאל מדריד עד תום העונה.

* נים הודיעה על רכישתו של השוער בפטיסט ריינה מטולוז. הסכום לא פורסם, אבל בצרפת מעריכים שהיא שילמה עבורו כ-500 אלף יורו. השוער בן ה-29 חתם לשנתיים וילבש את החולצה עם המספר 30.

* ברייטון הודיעה שהיא מאריכה את החוזה של בירם כיאל במספר שבועות עד לסוף עונת 2019/20, וזאת בגלל שחוזהו אמור היה להסתיים בסוף חודש יוני והעונה התארכה מעבר לצפוי. כעת כיאל יקווה לקבל הזדמנויות במשחקים שנותרו, בתקווה להרשים ואולי לקבל חוזה גם לעונה הבאה. כיאל הושאל לצ'רלטון, אבל שוחרר ממנה בינואר בגלל פציעה וחזר לברייטון שבה רשם 100 הופעות. המנהל המקצועי דן אשוורת': "מצפה לנו תקופה עמוסה, עם שבעה משחקים מעכשיו ועד ה-26 ביולי, כך שחשוב שיהיו לנו כמה שיותר שחקנים ואפשרויות".

שמועות

* על פי "גאזטה דלו ספורט", ארתור קרוב מאוד למעבר ליובנטוס. נציגיו של הקשר הברזילאי אמורים להיפגש היום עם ראשי הגברת הזקנה כדי לסכם את הפרטים האחרונים בחוזה, והוא יעבור לטורינו בתמורה למיראלם פיאניץ'. על פי הדיווח, ברצלונה כבר קיבלה את אישורו של ליאו מסי לעסקת החליפין המדוברת.

* באנגליה טוענים כי שוער הנבחרת ומנצ'סטר סיטי בעבר ג'ו הארט, אשר שיחק בעונה החולפת בברנלי, עשוי להצטרף בעונה הבאה לשרוסברי המשחקת בליגת המשנה. מדובר במועדון בו גדל הארט, וממנו עבר לסיטיזינס ב-2006.

* ב"בילד" טוענים: טיאגו אלקנטרה מסרב להאריך את חוזהו בבאיירן מינכן ונחוש לעזוב בקיץ. על פי חבריו של טיאגו בחדר ההלבשה, "הוא רוצה לעבור לליברפול".

* בהולנד טוענים שיאן ורטונגן עשוי לחזור לאייאקס אחרי שהעונה תסתיים וחוזהו בטוטנהאם יגיע לקיצו. הבלגי בן ה-33 קושר לאחרונה במעברים לוולנסיה ורומא, והמנהל המקצועי של אייאקס, מארק אוברמארס, הודה שהוא שוחח עם סוכנו.

* מתגברים הדיווחים על העניין של פפ גווארדיולה בבלם בנפיקה, רובן דיאס. בפורטוגל ואנגליה פורסם רבות ביומיים האחרונים על כך שמנצ'סטר סיטי תנסה לרכוש את השחקן בן ה-23 ונטען שהיא כבר פנתה לגביו בינואר, אבל נדחתה.

עוד בוואלה!

יובנטוס סיכמה עם ברצלונה על רכישת ארתור, שעדיין מתלבט

לכתבה המלאה
פדרו שחקן צ'לסי. רויטרס
תיחתום ברומא לשנתיים. פדרו/רויטרס

* באיטליה מספרים שראשי אינטר וראשי ברשיה קבעו פגישה בה הם ידונו במעבר של סנדרו טונאלי לקבוצה ממילאנו. אינטר מקווה להקדים מתעניינות אחרות כמו ברצלונה וריאל מדריד.

* מנכ"ל אינטר בפה מארוטה שוב הבהיר שקבוצתו לא רוצה לשחרר את לאוטרו מרטינס לברצלונה: "היינו ברורים בעניין, יותר מפעם אחת הצהרנו, אינטר היא קבוצה מכובדת ואין לה שום כוונה למכור את השחקנים הכי טובים שלה, כולל לאוטרו. אם השחקן לא אומר שהוא רוצה לעזוב, והוא לא, אין סיבה שיעבור". על הדיווחים לפיהם מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי מסרבות להמשיך את ההשאלה של אלכסיס סאנצ'ס וויקטור מוזס מעבר ל-30 ביוני: "צריך להסדיר את הדברים עם תקנות ברורות, ששחקנים יוכלו להשלים את המסגרות שאותן החלו".

* רומא ופדרו ממשיכים לנהל מו"מ ולפי התקשורת בעיר הנצח, ברגע שהעונה בפרמיירליג תסתיים, הוא יחתום לשנתיים במהלכן ירוויח 3.5 מיליון יורו לעונה. הספרדי בן ה-32 מסיים חוזה בצ'לסי ויגיע כמובן ללא תמורה.

* שחקן העבר של ארסנל, עמנואל פטי, על הארכת החוזה של לואיז בארסנל: "בחייכם, כבר שלוש שנים שהוא לא שחקן רציני. אבל אני לא מופתע שהוא קיבל הארכת חוזה, כי כבר הרבה זמן אני מאוכזב מההתנהלות של ההנהלה הזאת בשוק ההעברות. אם הייתי דויד לואיז, הייתי בכל בוקר נושא תפילת תודה למנהלי ארסנל. למען האמת, זאת פשוט בדיחה. תמצאו שחקני הגנה נורמליים. אתם רוצים להגיד לי שאין בשוק שום שחקן הגנה צעיר וכישרוני? אני לא תופס את זה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully