וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 23.6: יובנטוס סיכמה עם ברצלונה על רכישת ארתור, שעדיין מתלבט

על פי "סקיי", הברזילאי ימכר ב-80 מיליון יורו ופיאניץ' כאמור יעשה את הדרך ההפוכה, אבל כעת השחקנים צריכים להסכים. נטו לארסנל?

מתוך רויטרס

העברות

* מורגן שניידרלין עזב רשמית את אברטון, וחתם בשורות ניס הצרפתית. סכום ההעברה טרם פורסם.

* סקוט מקטומיניי האריך את חוזהו במנצ'סטר יונייטד. הקשר בן ה-23 שרשם את הבכורה שלו בבוגרים ב-2017, חתם על חוזה חדש עד 2025: "אני מכיר רק את מנצ'סטר יונייטד ושמח להיות חלק מהעתיד שלה".

שמועות

* על פי דיווח ב"סקיי ספורטס", ובהמשך לדיווחים מאתמול על המתווה שהושג בין ברצלונה ליובנטוס, אלופת ספרד הסכימה למכור את ארתור לאלופת איטליה תמורת 80 מיליון יורו. יובה מציעה לקשר הברזילאי בן ה-23 שכר של 5 מיליון יורו לעונה, הגבוה יותר משכרו בברצלונה, אבל ארתור עדיין מתלבט בנוגע למעבר כי הוא לא רוצה לעזוב כל כך מהר. מיראלם פיאניץ' אמור לעשות את המעבר ההפוך תמורת 70 מיליון יורו, אבל ברצלונה עוד מנסה להוריד את המחיר כי לגישתה היא צריכה להרוויח מהעסקה הזו יותר מ-10 מיליון.

* בוקה ג'וניורס הציעה לקרלוס טבס להאריך את חוזהו בעונה נוספת, שכן זה הנוכחי מסתיים בסוף החודש. החלוץ בן ה-36 שוקל זאת.

* לפי "בילד", אתלטיקו מדריד פנתה למריו גצה, שמסיים את חוזהו בבורוסיה דורטמונד.

* לפי "ספורט", ארסנל פנתה לברצלונה בנוגע לשוערה המחליף נטו, על רקע הפציעה של ברנד לנו.

* האם קאי האברץ יחבור לטימו ורנר בצ'לסי? בתקשורת באנגליה מדווחים ביממה האחרונה שכוכב באייר לברקוזן "נתן מילה" לצ'לסי, שהגישה לו הצעה מפתה והוא צפוי לחתום רשמית בקבוצה בימים הקרובים.

* ב"טוטו ספורט" האיטלקי טוענים שיובטוס הציעה לוולבס את דניאלה רוגאני ופדריקו ברנארדסקי תמורת החלוץ ראול חימנס. אלופת איטליה, שמחפשת חלוץ חדש במקום היגואין, מעוניינת גם בארקדיוש מיליק מנאפולי.

* קבוצות רבות באירופה מעוניינות בחלוץ גנט ג'ונתן דייויד. עם זאת, הקנדי בן ה-20 כבר אמר שהמטרה שלי היא לעבור הקיץ לבונדסליגה. על פי הדיווחים בבלגיה בורוסיה מנשנגלדבאך כבר הציעה לקבוצתו 25 מיליון יורו תמורתו, בעוד הכחולים דורשים בין 35-30 מיליון. אם גלדבאך אכן תרכוש את הקנדי, הוא יהפוך להעברה היקרה בתולדותיה. גם בורוסיה דורטמונד מעוניינת בשחקן.

* בורוסיה דורטמונד צפויה להודיע כבר בימים הקרובים על רכישתו של ג'וד בלינגהאם, שיחגוג 17 בעוד שישה ימים. הצהובים-שחורים ישלמו על קשר בירמינגהאם 20 מיליון יורו. דורטמונד תודיע גם על צירופו של תומא מונייה בימים הקרובים והוא יחתום במועדון לארבע שנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ג'ונתן דייויד שחקן גנט. רויטרס
יגיע לגלדבאך? דייויד/רויטרס

* ארסנל שוקלת לפנות אל שוער ברנלי המשוחרר ג'ו הארט על מנת לצרף אותו לפחות עד סוף העונה הנוכחית. כזכור, שוער התותחנים ברנד לנו נפצע במהלך המשחק מול ברייטון בשבת ועדיין לא ברור לכמה זמן ייעדר.

* הרטה ברלין רוצה מאוד את מגנה הימני של כרונינגן דיופאיסיו זייפאוק בן ה-22 וכבר סיכמה איתו את התנאים. עם זאת, קבוצתו ההולנדית דורשת שישה מיליון יורו לעומת שלושה שהקבוצה מבירת גרמניה מוכנה לשלם. שני המועדונים צפויים להגיע לעמק השווה בימים הקרובים ואז העסקה תיסגר.

* בנימין הנריכס ממונאקו כבר סיכם בר.ב. לייפציג, שעכשיו מחפשת לסגור את סכום ההעברה שלו מול קבוצתו. השוורים רוצים לשאול את המגן הימני בן ה-23 לעונה אחת עם אופציה לרכישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully