וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: הארי קיין כבש לראשונה ב-2020 וטוטנהאם ניצחה בדרבי

התרנגולים גברו 0:2 על ווסטהאם ונמצאים רק נקודה מהכרטיס לליגת האלופות, החלוץ חגג במשחקו ה-200 בפרמיירליג. ברייטון החמיצה פנדל ב-0:0 מול לסטר

מתוך רויטרס

המחזור ה-31 בפרמיירליג נפתח הערב (שלישי) עם שני משחקים. טוטנהאם ניצחה 0:2 את ווסטהאם המסובכת והתקרבה למקום בליגת האלופות. לסטר סיימה ב-0:0 עם ברייטון.

שחקני טוטנהאם חוגגים. רויטרס
ליגת האלופות עדיין בהישג יד. שחקני טוטנהאם חוגגים/רויטרס

טוטנהאם - ווסטהאם 0:2

התרנגולים השיגו ניצחון חשוב בדרבי (ראשון בבית אחרי ארבע שנים) וכעת מפגרים רק בנקודה אחרי מנצ'סטר יונייטד החמישית, במאבק על הכרטיס לליגת האלופות. לעומתם, דייויד מויס עם חמישה הפסדים בששת המחזורים האחרונים ועלול לרדת עם ווסטהאם אל מתחת לקו האדום אם בורנמות' תשיג נקודה מחר או שאסטון וילה תנצח. ליונג מין סון נפסל שער יפה בסיוע ה-VAR בגלל נבדל קטן בדקה ה-45, אבל טוטנהאם השיגה את היתרון הודות לשער עצמי של תומאש סוצ'ק חסר המזל בדקה ה-64. ג'רוד בראון כמעט השווה בדקה ה-78, אבל הקורה נחלצה לעזרת הוגו לוריס ובדקה ה-83 סון שלח את הארי קיין שלא נכשל מול לוקאש פביאנסקי וחגג את שערו ה-12 העונה והראשון ב-2020, אחרי הפציעה הלא פשוטה שעבר. זה היה השער ה-137 של קיין ב-200 הופעות בפרמיירליג.

הארי קיין שחקן טוטנהאם מכניע את לוקאש פביאנסקי שוער ווסטהאם. רויטרס
גול בהופעה ה-200. הארי קיין כובש/רויטרס

ערב המשחק הגיב ז'וזה מוריניו לפרשנים שטענו שסגנון המשחק שלו פוגע בהארי קיין ואמר: "אני מרגיש קצת מוזר לגבי חלק מהניתוחים והפרשנויות, במיוחד לגבי הפרשנויות של פול מרסון. אני חייב לומר שאני מכבד מאוד אנשים כמוהו ובגלל זה אני רוצה להיות נחמד בתשובה שלי. הארי קיין שיחק בפעם הראשונה אחרי שישה חודשים ואם תצפו במשחק ותנתחו אותו, תשוו את קיין לאנתוני מרסיאל. היה משחק עם הרבה מצבים? מאזן השערים שיש להארי קיין איתי הוא משהו קל מבחינתכם. לכו תבדקו בנתונים שלכם כמה קיין שיחק אצלי וכמה הוא כבש. היו כמה חלוצים ששיחקו אצלי והם לא רעים כל כך.

"היה בחור אחד בשם דידייה דרוגבה. הוא שיחק אצלי ארבע עונות וכבש 186 שערים, שזה 46 בממוצע לעונה. היה לי עוד בחור לא רע כל כך, הוא משחק ביובנטוס עכשיו (רונאלדו). הוא שיחק אצלי שלוש עונות וכבש 168 שערים, שזה 56 בממוצע לעונה. היה לי עוד אחד שגם לא כזה רע, קוראים לו קארים בנזמה. הוא שיחק אצלי שלוש עונות ולא תמיד פתח כי היה די צעיר בזמנו ועדיין כבש 78 שערים בשלוש עונות שזה 26 שערים בממוצע לעונה. היה לי אחד בשם דייגו מיליטו, הוא שיחק אצלי עונה אחת וכבש 30 שערים. היה גם אחד ששיחק עונה וחצי, בחור גבוה בשם זלאטן איברהימוביץ'. הוא כבש 58 שערים שזה 29 בממוצע לעונה. אז פול, יקירי, אני מכבד אותך מאוד, אבל אני חושב שלהארי קיין אין בעיה לכבוש שערים אצלי. במיוחד כשהוא כשיר, רענן ונמצא ברוטינה של משחקים".

שחקן לסטר סיטי ג'יימי ורדי מעל שחקן ברייטון טאריק לאמפטי. רויטרס
ערב לא פשוט. ג'יימי ורדי/רויטרס

לסטר - ברייטון 0:0

תיקו שני ברציפות לשועלים, שעדיין נמצאים בעמדה מצוינת כדי לסיים בין ארבע הראשונות את העונה הנוכחית. ניל מופה, מגיבורי ה-1:2 על ארסנל, החמיץ פנדל בדקה ה-14, ובכל זאת השחפים מגדילים את הפער מהקו האדום לשש נקודות, לפחות באופן זמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully