וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי היכולת הטובה: מלאגה רוצה להשאיר את גל מקל לעונה נוספת

הרכז הרשים בתקופתו הקצרה באנדלוסיה וצפוי לקבל בקרוב הצעה לשנתיים נוספות. דיווח: "יש רצון הדדי להמשיך את ההתקשרות"

גל מקל באימון בספרד/באדיבות גל מקל

בווידאו: מקל מציג את שגרת הקורונה במלאגה לפני החזרה למגרשים

גל מקל מרבה לנדוד בין קבוצות בשנים האחרונות, אבל ייתכן שהפעם הוא מצא מקום להישאר בו. על פי דיווח בתקשורת הספרדית, מלאגה פתחה במשא ומתן עם הרכז הישראלי על חוזה חדש, ככל הנראה לשנתיים. נכון לעכשיו השיחות בין מקל לקבוצה מאנדלוסיה מוגדרות כ"ראשוניות", אולם בדיווח צוין שהמגעים ייכנסו להילוך גבוה מיד עם תום העונה בספרד וסביר שיבשילו לכדי חתימה, שכן "יש רצון הדדי להמשיך את ההתקשרות".

מקל בן ה-32 הצטרף למלאגה בחודש מרץ האחרון והספיק לרשום במדיה ארבע הופעות בלבד, אבל הרשים מספיק כדי להפוך לקונצנזוס. בארבע הופעותיו בקבוצה הוא העמיד ממוצעים של 6.8 נקודות "בלבד", אבל הרשים בכל הקשור לניהול המשחק עם ממוצע של 6.5 אסיסטים (וגם 3.3 ריבאונדים). אמש הוא הוליך את רשימת הקלעים של קבוצתו עם 17 נקודות בהפסד 87:86 לבאסקוניה אחרי הארכה - שקבע שקבוצתו כבר לא תעפיל לסדרת חצי הגמר בספרד.

שחקני מלאגה, גל מקל. האתר הרשמי של מלאגה, אתר רשמי
יישאר באנדלוסיה? גל מקל/אתר רשמי, האתר הרשמי של מלאגה

מקל נהנה במלאגה מנוכחותו של המאמן לואיס קאסימירו, תחתיו שיחק בעבר במדי גראן קנאריה. הוא מקווה להצטרף בקרוב לרשימה ארוכה של שחקנים שכבר חתומים במלאגה לעונה הבאה, ביניהם אקס הפועל ירושלים דיון תומפסון, שחקן נבחרת סרביה דראגן מילוסבלייביץ', שחקני נבחרת ספרד קרלוס סוארס וחיימה פרננדס ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully