וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה החליטו: נעשה כל מה שאפשר כדי למנות את ברק בכר. שיחת הבהרה עם שועה

24.6.2020 / 8:52

הצדדים הגיעו להסכמות במרבית הפרטים לאחר ששחר החליט למצות את המו"מ עם בכר לפני אופציות אחרות. אם המגעים לא יבשילו, בקבוצה יפנו לפטר מאס. בנוסף הנשיא העביר מסר כעוס לירדן שועה. דויד אקווה בן ה-19 הוחתם לארבע שנים

דוברות מכבי חיפה

עיקרי הדברים

- יעקב שחר החליט עקרונית: נפנה למאמן זר רק אם לא נמצה את המו"מ עם ברק בכר

- שחקני מכבי חיפה טוענים: "אנחנו הקבוצה המהנה בישראל", ומסמנים נקודות לשיפור

- מוחמד עוואד מקבל מחמאות: "בכל פעם שהוא משחק כחלוץ, זה מוכיח את עצמו"

- שחר העביר מסר כעוס לירדן שועה: תתחיל לשנות כיוון, בלי קשר לזהות המאמן

seperator

1. שחר החליט למצות את המו"מ עם ברק בכר, והעביר מסר כעוס לירדן שועה

למרות היכולת הטובה בשני המשחקים האחרונים, ההערכה אצל גורמים במועדון היא עדיין שיעקב שחר יחליט למנות מאמן חדש לעונה הבאה. גורמים בסביבתו של שחר טוענים שהבעלים החליט עקרונית לנסות למצות את המשא ומתן עם ברק בכר, לפני שיעבור לאופציה של מאמן זר. שחר התלבט מאוד אם להחתים מאמן זר או ישראלי לעונה הבאה, אבל בסופו של דבר מעדיף את האפשרות השנייה.

יחד עם זאת, עד שבכר ימונה הדרך עדיין ארוכה. המאמן צפוי לדרוש שינוי משמעותי בצוות המקצועי ובתפקידים אחרים בקבוצה, ואם הצדדים לא יגיעו להסכמות הקבוצה תעבור לאפשרות של מאמן זר, כשהמועמד המוביל הוא המאמן הבלגי פטר מאס.

בכר ושחר הגיעו להסכמות על מרבית הפרטים, בעיקר בכל הנוגע לעניינים המקצועיים, אבל לפי גורמים המעורים בפרטים, המכשול העיקרי הוא נושא הפיצוי מהפועל באר שבע. חוזהו של המאמן בבירת הנגב היה לשנתיים נוספות והוא ינסה להגיע להסדר עם אלונה ברקת על פיצוי כלשהו - מה שיסלול את דרכו לכרמל.

בכל מקרה, ההערכה היא שאם לא יקרה משהו דרמטי, בכר יתמנה למאמן מכבי חיפה ויביא איתו נדוניה לצוות המקצועי, כולל גיא צרפתי, מאמן הכושר דרור שמשון ומאמן השוערים גיא ויזינגר. בנוסף המאמן מעוניין לצרף לצוות את המאמן המנטלי איתן עזריה, אבל בשלב זה לא ברור אם הוא יצטרף.

מי שמחכה לשינוי בצוות המקצועי הוא ירדן שועה, שישב אתמול שוב ביציע בשל העימות עם עוזר המאמן פול גרובס. בקבוצה היו כאלה שגם לא אהבו בלשון המעטה את התגובה של גרובס לברור, וברור לכולם ששועה לא יוכל להמשיך עם אותו צוות מקצועי. שועה התיישב ביציע אתמול עם כובע עם כיתוב מתריס ("Why always me?"), וגורמים בחיפה אמרו שללא ספק מדובר בסוג של עקיצה מצידו.

גורמים המעורים בפרטים סיפרו שיעקב שחר העביר מסר לשועה לפיו הוא כועס על ההתנהלות שלו לאחרונה ומצפה ממנו להתחיל לשנות כיוון בלי קשר לזהות המאמן, כדי להגיע לעונה הבאה מוכן יותר.

היום שועה לא התאמן לאחר שהוא וההנהלה סיכמו על כך שיוזמן לשיחת הבהרה על כל התקריות האחרונות, ורק אז יחזור לאימונים.

(עדכון אחרון: 17:00)

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
זה הולך ומתקרב. ברק בכר/קובי אליהו

2. "בלבול לא טעה, אנחנו משחקים את הכדורגל הכי מהנה בישראל"

שביעות רצון במכבי חיפה מהניצחון 1:3 אמש (שלישי) על הפועל תל אביב. בקבוצה החמיאו לשחקנים שחזרו שוב להציג כדורגל איכותי ושמח, שיבחו את צ'ארון שרי, סאן מנחם וסינטאיהו סלליך ולראשונה מזה זמן רב גם מרקו בלבול קיבל מחמאות. אחרי המשחק אמר בלבול ש"מכבי חיפה משחקת את הכדורגל הכי טוב בארץ", ושחקניו מסכימים איתו. "מרקו לא טעה", אמר אחד מהם. "כשאנחנו טובים אנחנו משחקים את הכדורגל המהנה ביותר. הבעיה שלנו הייתה היציבות, כי לצד משחקים מצויינים היו כמה משחקי נפל. אם נשפר את היציבות נוכל להתמודד באמת על האליפות".

עוד בוואלה!

מרקו בלבול: "מכבי חיפה משחקת את הכדורגל הכי טוב בארץ, חד משמעית"

לכתבה המלאה
שחקני מכבי חיפה חוגגים. טל לוי
הקבוצה המהנה בישראל? שחקני מכבי חיפה חוגגים/טל לוי

3. "בכל פעם שעוואד מקבל הזדמנות בחוד, זה מוכיח את עצמו"

בלבול קיבל מחמאות במועדון גם על החילופים שערך. בניגוד למשחקים הקודמים המאמן ערך הפעם חמישה חילופים כאשר ביניהם הכניס את מאור לוי הצעיר, שרשם הופעת בכורה חיובית. גם מוחמד עוואד נכנס כמחליף וכבש את השער השלישי. "בכל פעם שעוואד מקבל הזדמנות בשפיץ הוא מוכיח את עצמו", אמר גורם במועדון. כידוע, חוזהו של עוואד יסתיים בקיץ הבא ולמרות שקיבל הצעה לחוזה חדש, הוא לא מוכן לחתום בשלב זה. ייתכן שעוואד יימכר, כשואלווייק ההולנדית - בה משמש מו אלאך כמנהל מקצועי - מביעה עניין אך לא ברור אם תסכים לשלם את סכום ההעברה שמכבי חיפה דורשת.

מכבי חיפה הודיעה היום על החתמתו של דויד אקווה, הבלם הגנאי בן ה-19, שזכה בעונה האחרונה באליפות עם קבוצת הנוער, שחתם לארבע שנים באמצעות סוכנו אוהד כהן, ואמר: "שמח ונרגש לחתום בקבוצה. החלום שלי לשחק עם מכבי חיפה. זה הזמן שלי לעבוד קשה ולהצליח".

(עדכון ראשון: 7:34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully